دوشنبه 13 آذر 1396 - 17:01

برگزاری جشن 12 آذر؛ روز جهانی معلولین در اداره کل بهزیستی استان +تصاویر

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حضور استاندار و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: انتظار جامعه معلولین و پرسنل خدوم بهزیستی استان از مسئولین و به خصوص سایر نمایندگان محترم مجلس اینست که قوانین مربوط به جامعه معلولین به شدت مورد حمایت و عملیاتی شدن قرار گیرد.

همایش به مناسبت روز 12 آذر، روز جهانی معلولین در اداره کل بهزیستی استان و به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد با مدیریت سجاد پورحبیب برگزار گردید.

به گزارش بویرنیوز: دکتر حمیدرضا نیکبخت معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان در ابتدای این همایش ضمن تبریک هفته وحدت ؛ اظهار داشت: هماهنگونه که مستحضرید روز 12 آذرماه روز جهانی معلولین نامگذاری شده است و این روز فرصتی را فراهم نموده تا به نحوی شایسته ضمن قدردانی از این عزیزان تمام تلاش خود را جهت توانمند سازی و رفع مشکلات مربوط به این عزیزان نمائیم .

در ادامه این همایش ، سید علیرضا موسوی امجد مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت ایجاد زیرساخت مناسب برای تسهیل در تردد معلولان اشاره کرد و افزود: روز و هفته معلول فرصت مناسب برای آشنایی با موانع و مشکلات این قشر است، که در بسیاری از موارد باوجود همین محدودیت‌ها، کارهایی را انجام داده، که از توان افراد بدون معلولیت نیز فراتر است و نیاز به دیده شدن و حمایت بیشتر از طرف مسئولین و مردمی هستند که ممکن است با اقدامات خود زمینه رشد و توانمندی این افراد را دو چندان نماید.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حضور استاندار و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: انتظار جامعه معلولین و پرسنل خدوم بهزیستی استان از مسئولین و به خصوص سایر نمایندگان محترم مجلس اینست که قوانین مربوط به جامعه معلولین به شدت مورد حمایت و عملیاتی شدن قرار گیرد.

موسوی امجد در ادامه افزود: اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 5000 فرد پشت نوبت و واجد شرایط دریافت  خدمات مستمر دارد که در این راستا مکاتبات متعددی با مسئولین کشوری انجام شده و امیدواریم در سال 97 شاهد اثربخشی پیگیری های خود در این زمینه باشیم.

در پایان مدیرکل بهزیستی از سجاد پورحبیب رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد و سایر افرادی که در برپایی این جشن و همایش با ارزش نقش داشته تشکر و قدردانی بعمل آورد.

احمدی، استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور در جمع معلولین و پرسنل اداره کل بهزیستی اظهار داشت: : بنده شخصا فضیلت خدمت گذاری را در این میدانم که از مسئولیت و امکاناتی که در اختیارمان قرار دارد در جهت خدمت رسانی به این مردم و خصوصا جامعه معلولینی که با دستاوردهای خود در سایر زمینه ها نشان بر توانمندی و ثمربخشی اقدامات خود داده اند، استفاده گردد.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش می کنیم تا در دو جبهه خدمات و اعطای امکانات و تسهیلات مسائل و مشکلات جامعه معلولین و جامعه هدف بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد را پیگیری نمائیم و امیدواریم همه نمایندگان و مدیران استانی به تدریج از قابلیت های این عزیزان در عرصه مدیریتی استفاده نمایند.

همچنین سید محمد کاظم نظری، فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در پایان این مراسم گفت:متاسفانه بخشی از خدماتی همچون صدور پروانه برای مسکن مددجویان و واگذاری انشعابات که در گذشته به معلولان داده می شد هم اکنون کم رنگ شده است.

فرماندار بویراحمد در ادامه بیان نمود: اینکه در سطح مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد از معلولان استفاده می شود قابل تقدیر است.

.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=262058
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما