یکشنبه 12 آذر 1396 - 18:06

همایش بزرگ دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی در تهران + جزئیات

سید فرزاد نجات نیا دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان گفت: یازدهمین نشست هم اندیشی انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان بمناسبت روز دانشجو و هفته وحدت با حضور دانشجویان استانهای فارس و کهگیلویه و بویر احمد در تهران برگزار می گردد

به گزارش بویرنیوز، یازدهمین نشست هم اندیشی انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان بمناسبت روز دانشجو و هفته وحدت با حضور دانشجویان استانهای فارس و کهگیلویه و بویر احمد در تهران برگزار می گردد.

ویژه برنامه روز دانشجو با برنامه های شاد و متنوع با استفاده از ایده های برتر دانشجویان در روز دوشنبه مورخ ۹۶/۹/۱۳ ساعت ۱۷ در تهران. خیابان نجات الهی .نبش سپند. دانشگاه پیام نور تهران جنوب.ساختمان آموزشی.سالن شهید عضدی. طبقه هفتم برگزار می شود.

این همایش باحضور حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، استاندار و مقامات ملی و استانی فارس و کهگیلویه و بویر احمد در راستای ایفای نقش دانشجویان متناسب با نیاز ها و اولویتها برای توسعه منطقه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سایت فرهیختگان: دانشجویانی که آمادگی صحبت در این نشست رو دارند رزومه خود را به پست الکترونیکی
farhikhte.k.b93@gmail.com
ارسال وعلاقمندان و دانشجویان برای فعالیت و عضویت در کانون، به سایت farhikhte-kb.ir مراجعه وثبت نام نمایند.  جهت اطلاعات بیشتر باشماره های
۰۹۱۷۶۶۵۵۴۶۲
و ۰۹۳۵۶۹۳۹۸۵۹ وتماس حاصل فرمایید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=261943
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما