چاپ این برگه

چالش بویرنیوز/ ضعیف ترین سازمان کهگیلویه و بویراحمد از نگاه مردم!(نظر دهید)

گروه اجتماعی- استان کهگیلویه و بویراحمد با گذشت مدت زمان زیادی از انقلاب شکوهمند اسلامی، همچنان درگیر برخی مسائل اولیه است.

به گزارش بویرنیوز، جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه های زخمی برجای مانده از گذشته ها است و گویا قرار نیست سرانجامی بگیرند.

ازعمر قریب به 23 سال پروژه حیاتی راهسازی در کهگیلویه گرفته تا پلی در مرکز استان که هنوز افتتاح نشده عمر مفید آن دارد به سر می آید.

در همه حوزه ها از آب و راه گرفته تا محیط زیست و صنعت و اشتغال همچنان عقبیم، با وجود منابع مهم تاریخی اما استفاده سودآوری از ظرفیت میراث فرهنگی مان بهره نبردیم.

با وجود داشتن نفت و گاز از پتروشیمی محرومیم و نفت و گاز کهگیلویه و بویراحمد می شود خوراک پتروشیمی سایر شهرها و اشتغالزایی در استان های همجوار!، آنوقت هم که در دولت سابق سهمیه خوبی برای اشتغال جوانان استان بدست می آید با بی کفایتی مسئولان سوخت می شود.

بدون شک بخشی از مشکلات امروز ما به برخی سیاست گذاری های دولت و نگاه دولت ها برمی گردد و بخش عمده دیگر به مدیران، مسئولان و نخبگان استان مربوط می شود.

به گزارش بویرنیوز، از قدیم هم گفته اند حق گرفتنی است نه دادنی، قطعاً مطالبه گری نخبگان و سیاسیون استان از مسئولان کشوری و پیگیری مستمر می تواند گره گشای مشکلات باشد و تا حد قابل توجهی به احقاق حقوق استان منجر شود.

حالا از شما مردم و مخاطبان ارجمند بویرنیوز، می خواهیم بدون تعارف از دغدغه هایتان بگویید و نظرتان را در مورد ضعیف ترین سازمان(نهاد و ارگان) کهگیلویه و بویراحمد، (نه فرد و شخص خاص) در ارائه خدمات وظایفش صرفا با نگاه به عملکرد!، با ما در میان بگذارید.