شنبه 11 آذر 1396 - 18:10

کهگیلویه و بویراحمد دیگر رمقی برای سیاسی کاری ندارد/اینجا نان را قرضی میخرند!

گروه سیاسی- واژه توسعه و منافع مردم تقریباً پر کاربردترین واژه محافل سیاسی و البته کمتر عملی شده آنها است.

به گزارش بویرنیوز، معمولا مردم همیشه شاهد بکش بکش های طیف های مختلف سیاسی به نام خود هستند، همه دم از حقوق مردم، توسعه و پیشرفت و توجه به منافع مردم می زنند، و مدام در رسانه ها حق به جانب ظاهر می شوند و به ویژه برای در دست گرفتن مدیریت ها جنب و جوش خاصی از خود نشان می دهند.

جالب تر اینست همیشه هم طیف مقابل متهم به عمل نکردن به این خواسته ها می شود، همیشه هرکدام از طیف ها به زعم خودشان تنها افرادی هستند که برای مردن کار کردند و دغدغه کار دارند.

به گزارش بویرنیوز، خواسته مردم از مسئولان، نخبگان سیاسی و مدیران مشخص است، مردم از وضع اشتغال در استان نگرانند، هر روز از کنار پروژه های زخمی عبور می کنند که فقط در فضای شهر و روستا دست و پا گیر هستند، دغدغه اجرای عدالت برای خود و فرزندانشان دارند، دغدغه توجه به توسعه و پیشرفت همگون و متناسب دارند، مردم اجرای توسعه را از کف همین خیابان ها می بینند.

برای مردم عجیب است شهری که 25 درصد نفت کشور را تولید می کند جمعیت بیکارش سر به فلک کشیده باشد، افرادی دراین گچساران هستند که نان را قرضی می خرند!

مرکز شهری که تاکنون در بسیاری موارد در حد یک روستا مانده و فقط نام مرکز استان را یدک میکشد و این برای مردم درد است، آنها دل مشغول پروژه هایی هستند که بیش از 12 سال از کلنگ زنی آنها می گذرد و هنوز اندر خم یک کوچه مانده و با خود می گویند حالا اگر این پروژه ها در فلان شهر بود تمام بود.

در گوشه ای دیگر از این استان نه تحرکی دیده می شود و نه جنب و جوشی برای توسعه، کهگیلویه ای که هر چند در جغرافیا بزرگ مانده است اما در توسعه کوچک و ضعیف! اینجا وضع نگران کننده تر است، از پروژه هایی که تاریخی شده اند گرفته تا تکثر جوانان مستعدی که بیکار و بلا استفاده مانده اند.

مردم استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد را با منابع نفت، گاز، طبیعت و تاریخ گرانبها لایق شرایط کنونی نمی دانند، روی گلایه مردم تنها مسئولان استانی نیست، آنها خواستار نگاه درخور از سوی مسئولان کشورهستند و معتقدند حق آنها در این سالها ادا نشده است.

به گزارش بویرنیوز، مردم کهگیلویه و بویراحمد از سیاسیون، نخبگان و مدیران خود مطالبه گری می خواهند، توسعه و پیشرفت را در عمل و نه در شعار می خواهند، آنها آینده استان و حتی فرزندان خود را در گرو تلاش های امروز مسئولان می دانند.

استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد، دیگر رمقی برای کشمکش های سیاسی ندارند، زخم توسعه نیافتگی این استان زرخیر هر روز عمیق تر از دیروز می شود، این استان با منابعی که دارد باید به جایگاهی که در شان آن است برسد و این خواست همه مردم از مسئولان استانی و کشوری است.

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=261771
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    قابل توجه رئیس بودجه مجلس کشور رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیا کشور وحضور محترم جناب زارعی مردمی

  2. شاهین گفت:

    کو گوش شنوایی که عمل کند غیر از خدا

  3. فرهاد گفت:

    تو زمان روحانی این استان بدتر شد. خیلی بدتر. همیشه بد بوده چپ و راست نداره………………………..

  4. غضنفر گفت:

    احسنت فی تبارک الله

  5. كارمند مسوليت پذير گفت:

    تو شهري كه نفرات استخدامي ادارات همه با زد و بند سر كار رفتن انتظار پيشرفت وجود نداره.
    افراد استخدام شده هر چقدر كاري هم باشن چون به ناحق سر كار هستن هميشه طلب كار عالم و آدم هستن و اين طلبكاري يعني مسوليت رو نپذيرفتن.و نپذيرفتن مسوليت يعني پسرفت.
    سي درصد افراد سالم تو ادارات هم دارن جور هفتاد درصد كارمنداي مفت خور رو ميكشن…اين افراد زرنگ ومسوليت نپذير همونا هستن كه مدام دنبال كار شخصي هستن و تا اسم قانون رو مياري كولي بازي در ميارن، تا حرف حقوقه ناراضي هستن تا حرف كار و آبادي هست مسخره بازي در ميارن و خنده خنده از زير كار در ميرن…تو هيچ جاي ايران نديدم طرف با پارتي كارگري استخدام شده دوسال بعد درخواست جابجايي پشت ميز داده، ديپلم نداره خودشو با نفر تحصيلكرده مقايسه ميكنه …بدترين مصوبه مجلس هم استخدام فرزند بجاي پدر تو ادارات هست يعني شغلها شده وراثتي…انتظارات بيجا تو استان بيداد ميكنه طرف با پررويي تمام از رييسش درخواست ميكنه فلاني فاميلمه بياد سر كار…اگر هم نپذيرفت تو سيستم اختلال بوجود مياره…
    اينها مجموعه اي از مشكلات اداري استان هست.

  6. رضا گفت:

    اقای تاجگردون که فقط بلف میزنی بیا و به داد مردمت برس.
    این اقا و عشقش اینه که مردم ازش تعریف و تمجید کنن-بیچاره مردم گچساران

  7. حسینی گفت:

    وقتی شایسته سالاری در این کشور وبه دنبال آن در استان حاکم شد این استان پیشرفت خواهد کرد
    تا زمانی که باند بازی تا دورترین مدرسه در مورد سرایدار مدرسه اعمال میشود نباید توقع پیشرفت استان را داشت…

  8. شهروند چیتاب گفت:

    خوب موقعی خبر ایابون

دیدگاه شما