شنبه 11 آذر 1396 - 0:30

رتبه برتر مدیر کهگیلویه و بویراحمدی دریک همایش علمی کشوری(+عکس)

گروه اجتماعی- همایش سراسری مدیران شهرها و شهرستان های  آب و فاضلاب های شهری و روستایی کشور در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، ارائه شفاهی 12 مقاله برتر همراه با اهداء جوایز به نویسندگان 5 عنوان از این مقالات که عمدتا در زمینه مسائل روز شرکت های آب و فاضلاب بود از مهم ترین محورهای این همایش بود.

دکتر فیض اله پاسره، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با ارائه مقاله ای در خصوص ارتقاء سیستم های تصفیه فاضلاب با هدف حفظ محیط زیست و مدیریت پسماندهای فاضلاب بعنوان مقاله برتر در این زمینه برگزیده و ضمن ارائه در بخش شفاهی این همایش، مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است در میان مقالات ارائه شده توسط شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کل کشور، تنها 12 مقاله برای برای ارائه شفاهی برگزیده شد.

در نهایت تنها 5 اثر در کل کشور مورد تجلیل قرار گرفت که یکی از این مقالات توسط دکتر فیض اله پاسره در خصوص شیوه های نوین تصفیه فاضلاب بود.

در ادامه تصاویر این همایش را می بینید:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=261600
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشت گفت:

    درود بر استاد ارجمند جناب دکتر پاسره..ایشان مردی بزرگ و با اصالت و مدیری توانمند و با سواد هستند…برایشان آرزوی سعادت و سربلندی دارم

  2. ياسوج گفت:

    دروددكترعزيز

  3. اریافر گفت:

    تبریک اقای دکتر
    به امید توفیقات روز افزون

  4. سعید .رامیان گفت:

    تبریک به جناب دکتر پاسره و مجموعه آبفای روستایی استان به خاطر این موفقیت بزرگ، امیدوارم شاهد موفقیت روزافزون همکاران باشیم

  5. ناشناس گفت:

    انشا الله موفق و موید باشید و امیداست که حضرتعالی گاههای بیشتری در راه پیشبرد این استان بردارید

  6. مسعودنژاد گفت:

    تبریک به جناب آقای دکتر پاسره انشاءالله موفق باشند

دیدگاه شما