چاپ این برگه

روسری برای مربی مرد تیم زنان تایلند در مسابقات گرگان (عکس)

عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد مربی مرد تیم زنان کبدی کشور تایلند در مسابقات گرگان، روسری سر کرده است.

به گزارش بویرنیوز، به نظر می رسد این مرد مجبور شده روسری سر کند تا به عنوان یک خانم وارد سالن مسابقات شود زیرا ورود به این مسابقات آسیایی تنها محدود به خانم ها بوده است.

به نوشته برخی رسانه ها،این مربی مرد تیم تایلند سامپراچ فونچونام دارد.

عذرخواهی فدراسیون کبدی

مارکلایی مسئول روابط عمومی گفت: هیچ کسی به ایشان نگفته روسری سرش کند، این موضوع ابتکار خودش بود.

به گزارش تسنیم، وی افزود: دوستان ما در چک کردن ورود و خروج و آیدی کارت بی دقتی کردند و بعد از چند ثانیه این مسئله رفع شد. از تمام مردم عذرخواهی می کنم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون کبدی: مربی تایلندی به بانوان ایرانی بی احترامی کرده و شکایت می کنیم / او حق ورود به سالن را نداشت

انتشار یک عکس از مربی مرد تیم ملی کبدی تایلند در جریان رقابت های قهرمانی کبدی آسیا در گرگان آن هم در حالی که روسری سر کرده جنجال گسترده ای به پا کرد.
تصویر مربی تایلندی به بانوان ایرانی بی احترامی کرده و شکایت می کنیم / او حق ورود به سالن را نداشت

به گزارش جام جم آنلاین ، سایت ها و کانال های مختلف خبری نیمه شب گذشته و بامداد امروز با انتشار عکس مربی مرد تیم ملی کبدی بانوان تایلند نوشتند که او به منظور حضور در کنار تیمش چاره ای جز روسری سر کردن نداشته چرا که قوانین سالن این است و در مسابقات بانوان همه باید روسری سر داشته باشند!

ابوذر مارکلایی مدیر روابط عمومی فدراسیون کبدی در اینباره به جام جم آنلاین گفت: ما پیش از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا در گرگان قوانین کشور ایران را به تمام کشورهای داوطلب شرکت در رقابت ها فرستاده بودیم و 10کشوری که اینجا حضور پیدا کرده بودند با علم نسبت به قوانین وارد کشور ایران شدند. برخی از تیم ها همانند تایلند، هند و پاکستان با دو تیم آمده بودند. تمامی تیم های شرکت کننده قوانین رقابت ها را رعایت کردند و خوب می دانستند در رقابت های بخش بانوان هیچ یک از آقایان نباید حضور داشته باشند. قوانین ما چیز عجیب و غریب و پیچیده ای نبود. زمانی که رقابت های بخش بانوان شروع می شد حتی رییس فدراسیون آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی نیز از سالن بیرون می رفتند.

وی افزود: این آقا (مربی تایلندی که با روسری اش خبر ساز شده) هم مربی تیم مردان تایلند بود و هم مربی تیم زنان این کشور. او دغدغه حضور در کنار تیمش را داشته و می خواست در کنار بازیکنانش باشد. نکته بسیار مهم این است زمانی که از او عکس گرفته شده چند ثانیه بیشتر در سالن حضور نداشته و به سرعت به بیرون هدایت شده است. این آقا اما با زیر پا گذاشتن قوانین رقابت ها دوباره به سالن برگشته است و واقعا مشخص نیست او چگونه وارد سالن شده.

مارکلایی عنوان کرد: ما پیگیر این مساله هستیم. فدراسیون کبدی ایران از این مربی تایلندی به فدراسیون جهانی کبدی شکایت خواهد کرد چرا که قوانین حاکم بر رقابت های قهرمانی آسیا را رعایت نکرده و بدون اجازه وارد سالن برگزاری رقابت های بانوان شده است. او باید بابت بی احترامی به بانوان نه فقط از شرکت کنندگان که از مردم ایران عذرخواهی کند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون کبدی در پایان گفت: این مساله از طریق وزارت امور خارجه و سفارت خانه نیز قابل پیگیری است و این آقای مربی باید پاسخگوی بی احترامی و روسری سر کردن خود باشد. من نیز به نوبه خودم از همه بابت اتفاقی که افتاد عذرخواهی می کنم.

تصویری از مسابقات کبدی زنان که سوژه شد

 

روسری برای مربی مرد تیم زنان تایلند در مسابقات گرگان (عکس)

روسری برای مربی مرد تیم زنان تایلند در مسابقات گرگان (عکس)

روسری برای مربی مرد تیم زنان تایلند در مسابقات گرگان (عکس)