یکشنبه 5 آذر 1396 - 1:11

هفته های سیاه در بازارهای کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر و جزئیات)

گروه اقتصادی- عمده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با سایر استان ها از درآمد کمتر و به طبع توان مالی پایین تری برخوردارند.

به گزارش بویرنیوز، این روزها در رسانه ها خبری از جمعه سیاه در برخی کشورها و حتی برخی استان های ایران پخش شد که در آن به عرضه با تخفیف باورنکردنی اقلام با کیفیت اشاره داشت.

در کهگیلویه و بویراحمد اما برعکس است، اینجا همه هفته سیاه است البته به واسطه گرانی و نبود نظارت های دقیق و کافی!

کافیست برای خرید کالایی به چندین مغازه مراجعه کنید و به وضوح اختلاف عجیب اجناس یکسان در مغازه های متفاوت را مشاهده کنید.

برخی از مخاطبان بویرنیوز با ابراز گلایه از تفاوت قیمت کالاهای یکسان در مغازه های مختلف از کمرنگ بودن نظات بر قیمت گذاری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد گفتند.

مردم از تفاوت معنادار قیمت ها حتی در مواد خوراکی و میوه می نالند و خواستار سامان بخشیدن به وضع کنونی هستند.

به عقیده مردم ایجاد مراکز خرید و فروش ارزان و رقابتی برای کهگیلویه و بویراحمد که عمده مردمش از درآمد کم و ناچیزی برخوردارند یک تکلیف فراموش شده است که باید با جدیت دنبال شود.

گلایه مردم اما به اینجا ختم نمی شود، بی اعتمادی به فروشنده ها و قیمت ها حتی در فروش های با تخفیف نیز وجود دارد، به عقیده مردم قیمت ها آنهم برای اجناس متوسط، رقمی بالا گفته می شود و بعد مثلاً تخفیف می گذارند و در نهایت کلاهی گشاد بر سر مردم می گذارند.

مخاطبان بویرنیوز می گویند، در استان ما همه روزهای هفته سیاه است سیاه از نوع گرانی و چپاول جیب مردم توسط فروشنده هایی که آنچنان نظارتی بر آنها نیست!

به گزارش بویرنیوز، با توجه به وضع اقتصادی مردم استان باید تدابیری اتخاذ شود تا به ویژه در زمینه انواع اجناس خوراکی، میوه و پوشاک مکان های ویژه فروش رقابتی و ارزان قیمت ایجاد شود تا هم رونق عرضه و فروش و هم بالا رفتن قدرت خرید مردم را ایجاد کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=261023
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    واقعا دمتون گرم اره بخدا مردم سرکیسه شدن، هر کس هر قیمی دوست داره میده

  2. گنبو گفت:

    آقای دیودیده دقیقآ کجایی اصلآ خرید میکنی…ً…….

  3. فردین گفت:

    مواد خوراکی که قیمت رو جلد هست کلا برا فروشنده15درصد سود مینداره

  4. Ali گفت:

    درود بر شما

    وضعیت عجیبی حاکم هست

    هیچ گونه نظارتی هم نیست

    کسی هم پیگیر ماجرا نیست

  5. لیلا گفت:

    یاسوج قیمتها دل بخواهی هست

  6. حسین پرتو گفت:

    آفرین واقعا دستت درد نکن بخدا قسم عجیب ترین شهر دنیا. یاسوج واقعا دآرن مردم نابود میکنن تو بازار و نظارت زیر صفر

  7. اناشناس گفت:

    بابا به دادمون برسید بخدا یاسوج وحشتناک گرونه

  8. علی گفت:

    یکی از دلایل گران فروشی در یاسوج اجاره مغازه سنگین میباشد که هیچ ارگان و سازمانی رسیدگی نمیکند.و از طرف دیگر عدم هماهنگی بین تعداد یک صنف مشخص با جمعیت شهر میباشد.

  9. بی کار گفت:

    خداوندا ده تا رسانه فعال مثل بویر نیوز در استان و در کشور باشه علاقه شدیدی دارم که با بویر نیوز کار کنم ای کاش دولتمردان حق پیگیری این مشکلات را به بویر نیوز می داد تا راجع به هر موضوعی از مسئولان توضیح بخواهد اما متاسفانه فکر کنم که این حق را به بویر نیوز ندادند و هر مدیر هم به این بهانه از زیر بار این مسولیت شانه خالی میکند

دیدگاه شما