چاپ این برگه

اظهارات عجیب مردی که سودای نمایندگی بویراحمد را در سر دارد

مهدی روشنفکر نامزد انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه ها مطالبی را بیان داشته است.

به گزارش بویرنیوز، روشنفکر نامزد انتخابات دوره دهم مجلس که در این انتخابات در حوزه بویراحمد سوم شده، از استاندار خواسته، نظری را به عنوان معاون سیاسی منصوب نکند.

مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرمایشات استاندار محترم در خصوص انتخاب مدیران و انتقادات ایشان به مدیریت‌های فامیلی و با کارکرد صرفاً انتخاباتی بعید میدانم چنین اتفاقی بیفتد.

وی عنوان کرد: به طور حتم استاندار محترم عملکرد گذشته مدیران و میزان رضایتمندی مردم از مدیران را در تغییرات اتی لحاظ خواهند نمود، با این وجود بعید میدانم با وجود انتقاد ۷۵ درصد مردم از عملکرد مدیری در گذشته نه چندان دور, نماینده عالی دولت در استان بدون توجه به خواست و اراده مردم چنین تصمیم حساسیت افرینی را اتخاد فرمایند بالاخره مردم ولی نعمت انقلاب هستند و اساساً هدف نهایی خدمت به مردم و کسب رضایت مردم هست با شناخت نسبی که از استاندار حاصل شده، حتماً ایشان در تغییرات احتمالی به این مهم توجه ویژه ای خواهند داشت.

یکی از کاربران بویرنیوز در مطلبی تلگرامی که برای بویرنیوز ارسال داشته نوشته است:

آقای روشنفکر انتقاد 75 درصد مردم را از کجا آورده اید، آیا وقتی می خواستید نماینده شوید هم با این گونه آمار سازی با مردم برخورد کنید.

چون شما پیروز انتخابات نبودید پس اشکال از فرماندار بوده، همان انتخاباتی که همه توان خود و همفکرانتان را به کار بستید تا سلامت آن را زیر سوال ببرید و مکر خدا از همه مکرها بالاتر است.

سوابق و تحصیلات آقای نظری از شما که ادعای نمایندگی داشتید بسیار بالاتر است، کاش یاد می گرفتیم به اندازه خودمان اظهار نظر کنیم و به جای مردم هم حرف نزنیم.

البته جای تعجب نیست از شما که گرمسیری هستید از انتصاب یک سردسیری در قامت معاونت استانداری خوشحال شوید!