جمعه 3 آذر 1396 - 14:25

کنایه رئیس شورای شهر یاسوج به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتصابات/+نظر استاندار و مردم استان

دبیر حزب توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که استاندار بایستی حرمت و شآن جریان و حزب سیاسی خود را در این استان حفظ کرده و برای آن احترام قائل باشد.

به گزارش بویرنیوز، ” هدایت اکبری” گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد متعلق به جریان سیاسی با نام اعتدال بوده و بایستی در موضوعات مختلف بویژه چینش مدیران آینده استان با شورای مرکزی حزب خود مشورت و رایزنی کند.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شورای مرکزی‌حزب توسعه و اعتدال این استان مشورت نکند شما چه اقدامی می‌کنید؟ اظهارداشت: الان نمی شود گفت چه اقدامی می‌کنیم اما ما می‌گوئیم اگر ایشان با حزب خود مشورت نکند بدون شک حرمت و شآن جریان و حزب خود را نگه نداشته است.

این فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار با نام حزب و جریان سیاسی با نام ” اعتدال” استاندار شده و حزب ایشان هم حزب حاکم بوده، پس شایسته است که با حزب خود مشورت و رایزنی کند.

اکبری در پاسخ به این سئوال که آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکنون با حزب خود در این استان مشورتی داشته است یا خیر؟ هم خاطرنشان کرد: تاکنون استاندار با حزب خود در این استان مشورتی نداشته و البته شورای مرکزی حزب یک دیدار با ایشان داشته است.

وی گفت: بعد از آن دیدار تاکنون هم هیچگونه مشورتی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ما شکل نگرفته و ما توقعات بیشتری از ایشان در این ارتباط و سایر موضوعات داشته و داریم.

دبیر حزب توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا استاندار از شما برای مدیران آینده استان لیستی درخواست کرده است یا خیر؟ هم با ابراز نگرانی ادامه داد: استاندار تاکنون هیچ لیستی از حزب توسعه و اعتدال در استان راجع به چینش مدیریت های آینده نخواسته است.

اکبری افزود: حزب توسعه و اعتدال در برخی مسئولیت های استانی اکنون نیروهایی درحد معاونت دارد و از استاندار انتظار داریم به فکر چینش نیروهای شورای مرکزی این حزب در سطوح بالاتر باشد.(ایلنا)

به گزارش بویرنیوز، دکتر احمدی از همان ابتدا با صراحت اعلام کرد در انتصابات به هیچ وجه سیاسی عمل نمی کند، وی تخصص و توانمندی را مهم ترین خصیصه مدیرانش برخواند و خود را از هرگونه انتخاب قومیتی و سیاسی مبرا دانست.

مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز عدم سیاسی کاری و انتخاب بر اساس تعیین تکلیف نمایندگان را از مهم ترین دغدغه های خود و خواسته هایشان از استاندار جدید می دانند و همچنان منتظرند تا در آینده نزدیک اقدامات عملی استاندار جدید استان در این خصوص را به عینه ببینند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=260843
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس هدایت اکبری دبیر شایسته حزب اعتدال وتوسعه و رئیس مقتدر شورای اسلامی شهر یاسوج . جناب استاندار شتر سواری دولا دولا نداره .

  2. رزمنده گفت:

    حزب اعتدال و توسعه در گستره کشوری بدون جبهه اصلاحات هیچ شانسی برای پیروزی در هیچ انتخاباتی را نداشته و ندارد

  3. ناشناس گفت:

    احسنت بر دکتر احمدی عزیز

  4. هم استانی گفت:

    تا الان استاندار خوب پیش رفته ما به آینده استان امیدواریم، امیدوارم ایشان از شایستگان استفاده کنند حالا از هر حزبی که موافق دولت دکتر روحانی هستند استفاده نمایند.

  5. یاسیچی گفت:

    ضرورتی ندارد که استاندار سوابق علمی را نادیده بگیرد و صرفا به حرفهای احزاب ساختگی که فقط کارشان واگذاری پست ها به افراد بدون در نظر گرفتن صلاحیت های علمی است توجه کند آفرین به این استاندار

  6. علی گفت:

    مردم از دست این احزاب و سهم خواهی ها که به نام مردم و به کام خودشان می باشد خسته شده اند،ااگر یک استاندار با قاطعیت مدیریت نکند ،مجموعه تحت نظرش هیچ کارایی ندارد

دیدگاه شما