دوشنبه 29 آبان 1396 - 11:57

استاندار رئیس دانشگاه یاسوج را از دبیر کلی برکنار کرد

کارگروه پژوهش و فناوری دقایقی قبل با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری استان در حال برگزاری است و حواشی جالبی را به همراه دارد.

به گزارش “بویرنیوز” به نقل از خبردنا ، پس از معرفی اعضای شورای سیاست گذاری پژوهش و فناوری استان توسط هجیر کریمی معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج  و غیبت رئیس این دانشگاه در جلسه این موضوع با واکنش استاندار مواجهه شد که چرا رییس دانشگاه در این جلسه حضور ندارد؟.

علی محمد احمدی بیان اینکه اگر رئیس دانشگاه یاسوج به عنوان دبیرکل پژوهش و فناوری هستند چرا حضور ندارد؟ گفت: از نظر بنده آقای رحیمی دیگر دبیرکل نیستند.

معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج گفت: برخی دستگاه ها انگیزه ای برای حضور در نمایشگاه هفته پژوهش ندارند که این اظهارات نیز با واکنش استاندار مواجهه شد.

استاندار با کنایه در جواب هجیر کریمی گفت: رییس دانشگاه خودشان انگیزه حضور در جلسه دارند! و وقتی رییس دانشگاه یاسوج در جلسه حضور ندارد ما چه توقعی از سایر دستگاه ها داریم.

احمدی گفت: جلسه ای که استاندار هست رییس دستگاه باید حضور داشته باشد نه معاون، من اجازه حضور معاون دستگاه را نمی دهم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج اظهار داشت: چیزی که شما گفتید برنامه نیست، کار باید روال داشته باشد اگر برنامه دارید توضیح دهید، گفتید برای برپایی نمایشگاه پول نداریم بقیه برنامه های شما چیست؟.

کریمی معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج که در ادامه اظهاراتش به مبالغ اجرای برخی برنامه ها در جلسه اشاره می کرد بار دیگر با واکنش استاندار مواجهه شد.

استاندار در پاسخ به این اظهارات معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: آیا این برنامه است؟ من در اسلاید شما هیچ برنامه ای نمی بینیم.

احمدی ادامه داد: هر مناسبتی که وجود دارد برای آن هفته برنامه مشخص می شود اگر می خواهید تا بگویم از بسیج بیایند و توضیح دهند که باید چگونه اجرا شود.

وی  ابراز داشت: نامگذاری هفته پژوهش یعنی باید هفت روز برنامه مدون اجرا شود نه اینکه چهار روز تعطیل باشد. برنامه همین چند روز چیست؟ نباید به جای برنامه اسلاید وظایف را نشان دهید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=260373
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عابدمهرابی گفت:

    احسنت براین استاندار
    نمایندگان محترم خواهشاتوکارهای استانداردخالت نفرماییدتاکارشان راکنند

  2. کارشناس گفت:

    احسنت بر این استاندار شجاع…..دانشگاه یاسوج پول داره 90 نفر را از یه طایفه خاص استخدام کنه، پول هفته پژوهش رو نداره؟؟؟؟؟؟؟

  3. یا اباعبداله گفت:

    اگه استاندار واقعا ادعا داره میخاد کاری کرده باشه.باید صراحتا نظرش و تصمیماتشدرباره ادارات اموزش وپرورش.دانشگاه و جهاد کشاورزی بیان کنه..در غیر اینصورت ایشون هم مثل بقیه عوام فریب هست

  4. ناشناس گفت:

    درود بر این استاندار شجاع…..دانشگاه یاسوج پول داره فقط برای عده ای خاص که همه از فامیلهای درجه یک رئیس دانشگاه و معاونین آن می باشند

  5. ناشناس گفت:

    آقای استاندار ادب مرد به زدولت اوست
    از روزی که اومدی فقط هارت و هورت میکنی بفرما که خودت چکار میکنی؟
    قطعا این استان آزمایشگاه نیست که هرکسی رو بعنوان استاندار منصوب بکنند کمی معقولانه تر برخورد کن

  6. ناشناس گفت:

    استاندر عزیز آقای احمدی
    چرا فکر میکنی تو این استان میتونی هرجوری که دوست داری برخورد بکنی

  7. راحله گفت:

    جلسات اقای استاندار هیچ خروجی نداره به زودی براهمه روشن میشه استاندار طبل توخالیه

  8. بلزرس ژابر گفت:

    استاندار خودش مگه از كجا اومده كه اينجا اين حرفارو ميزنه.

  9. لاله گفت:

    احسنت به استاندار شجاع

  10. سعید گفت:

    بنازمت مرد بزرگ نترس ادامه بده

دیدگاه شما