جمعه 26 آبان 1396 - 14:39

توقف استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گام اول

گروه سیاسی – بیش از دو ماه از انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد می گذرد.

به گزارش بویرنیوز، هر چند شعارها و برنامه های دکتر احمدی در ابتدا نوید بخش روزهای خوبی برای استان بود اما گذر زمان نشان می دهد مسیر استان همچان بر ریل روزمرگی قرار دارد.

یکی از ابتدایی ترین تغییراتی که باید در استان مشهود بود، تغییر تیم همکاران احمدی لااقل در خود استانداری بود.

تغییراتی که اگر چه زمزمه آن ایجاد شد و وی هم دست به کار برای تغییرات شد اما انتشار اسامی این افراد نه تنها موجب خوشحالی نشد بلکه موجی از یاس و ناامیدی را در فضای استان پراکنده ساخت.

باوری در استان همزمان با ورود احمدی در استان شکل گرفته بود که وی فردی قاطع است البته نه تنها در کلام بلکه در عمل اما کسانی را برای معاونت های خود پیشنهاد کرده بود که بدون شک دستپخت نمایندگان استان بود و آنجایی هم که نمایندگان دست خالی بودند وی به فکر استفاده از همشهریان خود شد.

مردم انتظار داشتند تا استاندار جدید ظرفیت های بومی را بی واسطه بشناسد و بکار گیرد و تنها هنر وی نهیب زدن به مدیران در جلسات نباشد.

هر چند نهیب زدن به مدیران کم کار و حضور مستمر در استان خوب است اما چه فایده که همه تصمیمات در تهران گرفته می شود و هنر استاندار خوب گرفتن جلسات با سازمان ها در تهران و آوردن سرمایه گذران به استان و داشتن تیم مدیریتی خوب برای توزیع فرصت ها و منابع در استان است.

آنچه مردم در انتخاب معاونین شاهد هستند، انتخابی از سر شایستگی و استقلال نیست و کاش در خانه خود یعنی استانداری  استقلال را عملی کنید امری که خادمی با همه انتقادات انجام داد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=260062
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهري گفت:

    احسنت بر بوير نيوز

  2. فدای بویراحمد گفت:

    بویرنیوز تراخدا به پارتی بازی مدیران قوم گرا و اشتغال های نمایندگان در ادارات بپردازید و به استاندار بگید ما خواستار عزل این مدیران چندساله ایم.

  3. ناشناس گفت:

    شعار خوب نیست نمی دانم چرا مردم ما هنوز فرق بین شعار و عمل را نفهمیده اند!!!

  4. سید ارسلان دهسار گفت:

    اتفاقا شعار برا برخی خیلی خوب جواب داده ولی نه برای ما بدبختها که باید برا گرفتن یه وام دومیلیونی دنبال حداقل سی نفر باشیم تا فقط برامون رو بزنند.

  5. رضا گفت:

    افرین و احسنت. اینقدر مسایل باید گفته شود تا از معاونین که قراره معرفی کند صرفنظر کند.

  6. یا ابا صالح گفت:

    تو را خدا این استاندار اگه آبادگران بود قبلا تو استان خودش خدمت میکرد بخدا قسم جاده های ترانزیتشون مثل جاده شبلیز پاتاوه ولی شلوغ از دستگاه سنگین.
    تو همه شهرهای استانشون هم همین روزا گشت زدم ۲۰۰سال از یاسوج عقب تر هست خداروشکر کنید که بدتر از این که هست نشه بهتر شدنش هم پیشکش

  7. دوست گفت:

    خدا را شاهد میگیرم بهترین سایت و نترس ترین سایت بویرنیوز است درود خدا بر شرف و مردانگی شما ……….

  8. یا ابا صالح گفت:

    هر رسانه یا سایتی که با صداقت و حقایق را درج نماید علاوه بر خدمت به مردم باعث پیشرفت و سربلندی خویش زبانزد خاص و عام خواهد شد.
    خسته نباشید مجموعه ی زحمت کش سایت بویر نیوز

  9. احمد.ج گفت:

    جناب دکتر احمدی،یک مدیر بسیار قوی،دانشمند اقتصادی،صادق وصبور هست،ودر استان قبلی خود تحولات عظیمی بوجود آورد اما کج فهمانی مثل بویر نیوز به ریل توسعه آسیب میزنند بجای کمک وحمایت

  10. علی گفت:

    والله این ادم فقط شعار میده اصلا در منطقه خودش از هرکس بپرسی میگن فقط شعار میده میگید نه بروید بپرسید

  11. حسن گفت:

    احسن به علیْ ایشان درست می گوید

  12. گنجه ای دشترومی گفت:

    بویرنیوز زبان مردم ستمدیده ای است که قریانی سیاسی کار در استان شده اند . بویرنیوز قاطعانه مینوسید و مردم هم مشتاقانه اخبار آن را پیگیری میکنند . درود بر این سایت شناسنامه دار و واقع گرا

  13. ایل اقا گفت:

    ای شیر مادرت حلالت ک این مطلبو نوشتی
    …………..

  14. حسین گفت:

    دقیقا از چند نفر امار گرفتی در منطقه ایلام، اگر فقط اهل شعار بود تنها شخصی نبود که بدون هیچ هزینه بعد از چهل سال در منطقه ایلام در دور دوم انتخابات از چهار سال قبل بیشتر رای کسب کند، هیچ شخص در استان ایلام در طول چهل سال گذشته قادر نبوده برای بار دوم در انتخابات مجلس حتی به دور دوم راه پیدا کند، شما کافیه فقط از نمایندگان این استان بپرسید و توانایی این شخص را با نمایندگان ادوار گذشته استان ایلام مقایسه کنید، نه حرف من و شما بلکه عملکرد و میزان رای ایشان نشان میدهد محبوب ترین نماینده طول تاریخ استان ایلام بوده اند!و قطعا در این استان به عنوان یکی از محبوب ترین استانداران شناخته خواهد شد، چون منافع مردم رو قربانی منافع شخص خود و اشنایان خود نمیکند، منافع مردم را قربانی منافع مدیران نمیکند، شعار دادن هم جسارت میخواهد، اینکه علنا با رانت و سهم خواهی خواص مبارزه کنی جسارت میخواهد، شما فقط سرنوشت این نماینده ایلام را با سرنوشت احمدی در دور بعد مقایسه کنید، معلومه وقتی چهل سال نمایندگانی در استان اسلام حکمرانی کرده اند که فقط به فکر استخدام اقوام خود و امتیاز دادن بوده اند چهل سال از یاسوجی که خود محروم می باشد عقب مانده تر به نظر میرسد، همین حالا در سایت استان ایلام و کانال های تلگرامی استان ایلام سرچ کنید که تنها کار مفید نماینده ایلام استخدام اقوام خود و دادن پست به نزدیکان خود می باشد!البته وقتی یک کارمند ساده با 5 میلیارد تومان پول کثیف از محرومیت مردم سو استفاده میکند در مقابل این شخص به پیروزی می رسد ایلام چهل سال از یاسوج عقب مانده تر به نظر می رسد همین کاری که با این مدیران میکند با سهم خواهان و فرصت طلبان در ایلام کرد، و تمام رانت خواران و نان به نرخ ثانیه خوران با پول های دزدی و کثیف که از بیت المال در طول چهل سال گذشته جمع اوری کرده بودند دست به دست هم دادند تا این شخص به مجلس راه پیدا نکند و قطعا محبوب ترین نماینده طول تاریخ استان ایلام همین شخص است و این نه نظر بنده بلکه میزان رای ملت به این شخص برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی می باشد، اگاه باشید که تمام سهم خواهان این استان ووتمام رسانه ها بر علیه این شخص جبهه بگیرند این شخص به هیچ شخصی باج نخواهد داد

دیدگاه شما