پنجشنبه 25 آبان 1396 - 20:22

خودروی حامل دانش‌آموزان و معلم در یاسوج واژگون شد (+عکس)

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی پژو ۴۰۵ در جاده “منتنگون” نزدیک به اولین تونل استان و مصدوم شدن ۷ دانش آموز و آموزگار خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، جلال پوران فرد با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه صبح امروز پنجشنبه، ۲۵ آبان ماه به وقوع پیوست، گفت: در این خودرو ۷ نفر سرنشین حضور داشتند که ۶ نفر از این سرنشینان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

وی بیان کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه که راننده و معلم دانش آموزان بود از انتقال و خدمات اورژانس ممانعت کرد.

رئیس مرکز حوادث وفوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در پی اعلام این خبر یک دستگاه آمبولانس از پایگاه لوداب به محل حادثه اعزام شد.

پوران فرد تصریح کرد: اولین کد در صحنه با توجه به شلوغی، مدیریت صحنه و تریاژ را انجام داد اما به دلیل عدم وجود سطح هوشیاری و نبض یکی از مصدومان که دانش آموز ۱۲ ساله ای بود CPR را شروع و درخواست بالگرد هوایی کردند.

وی ادامه داد: بالگرد اورژانس در مسیر جاده، مصدوم را از آمبولانس ۱۱۵ تحویل و در زمان انتقال توسط پرسنل بالگرد، مانیتورینگ و عملیات احیاء تا بیمارستان ادامه داشت.

رئیس مرکز حوادث وفوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۵ مصدوم دیگر این حادثه توسط آمبولانس اورژانس و یک مصدوم توسط بالگرد به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.

پورانفرد اضافه کرد: حال عمومی پنج مصدوم انتقال یافته توسط آمبولانس مساعد گزارش شده است اما مصدوم بالگرد با سطح هوشیاری ۳ به اورژانس بیمارستان انتقال داده شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=260045
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. M گفت:

    یاسوج پایتخت تصادف ایران

دیدگاه شما