پنجشنبه 25 آبان 1396 - 19:27

برپایی قرارگاه خدمت رسانی کهگیلویه و بویراحمد در سر پل ذهاب با پوشش شش روستا

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرارگاه خدمت رسانی سپاه فتح استان در منطقه سر پل ذهاب و با هدفگذاری در شش روستای آسیب دیده کرمانشاه برپا شده است. 

به گزارش بویرنیوز، داریوش مثنوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس کار قرارگاهی که در مناطق زلزله زده انجام شد، بنا براین شد که سپاه در مناطق روستایی بر اساس توزیع جغرافیایی، قرار گاه هایی را ایجاد کند که  قرارگاه خدمت رسانی استان در منطقه سر پل ذهاب و در شش روستای آسیب دیده کرمانشاه برپا شده است.

مثنوی گفت: همچنین امکانات برای پشتیبانی و توزیع در منطقه اعزام خواهد شد.

متنوی خاطرنشان کرد: خدمات و کمک هایی که در سطح استان جمع آوری می شود، با محوریت شش روستای هدف که بخشی از آنها به صورت صد درصد تخریب شده است، سازماندهی خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان از اعزام تیم های شناسایی، و بررسی زمینه هایی که از ظرفیت استان برای آماده سازی بهتر شرایط زندگی در مناطق هدف می توان فراهم کرد خبر داد.

وی افزود: این آمادگی وجود دارد که با کمک دولت، در منطقه هدف نسبت به ساخت دائمی منازل، امکانات زیر ساختی و زیست خوابی اقدام کنیم و این مهم با کمک مردم امکان پذیر خواهد شد.

متنوی تصریح کرد: اولین کاروان کمک های استان راه اندازی شد، و در کنار کاروان استان، با توجه به ظرفیت خوبی که در پایگاه های بسیج در سطح شهرها و روستاها داشتیم، قریب به ۵۰۰ میلیون تومان از تجهیزات مردمی به صورت غیر نقدی جمع آوری شد که در قالب کاروان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=260024
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما