پنجشنبه 25 آبان 1396 - 16:57

دومین مدیرکل استانی پاسخگوی سامانه تلفنی سامد مشخص شد

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار و به عنوان دومین  مدیرکل استانی در اداره کل بازرسی استانداری استان حضور یافت و پاسخگوی درخواستها و سوالات مردم و جامعه هدف سازمان بهزیستی در سامانه تلفنی سامد شد.

به گزارش بویرنیوز: حضور همراه با سعه صدر  سید علیرضا موسوی امجد مدیرکل بهزیستی استان که به مدت 2 ساعت به طول انجامید در نهایت با ارسال دستورات لازم به معاونین و رؤسای شهرستان ها  جهت پیگیری درخواستهای مردم به پایان رسید.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از ترک محل سامانه تلفنی سامد با حضور در دفتر مدیر بازرسی استانداری ، ضمن تشکر از مدیرکل بازرسی استانداری ، از عوامل فراهم نمودن چنین برنامه جهت پیگیری مشکلات مردم  تشکر  و قدردانی کردند و تداوم این امر را از مسئولین ذیربط خواستار شد.

آقای مؤمن نسب مدیرکل بازرسی استانداری  استان نیز بیان نمود: دکتر موسوی امجد دومین مدیرکلی است که بعد از آقای راد مدیرکل فنی و حرفه ای استان با حضور خود به درخواستهای مردم پاسخ داده  و بعنوان یکی از از بهترین دستگاهی  که در برنامه های سفر ریاست جمهوری با مرکز ارتباطات مردمی سامد همکاری خوب داشته اند شناخته شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری استان در پایان اظهار داشت: بسیاری از سیاست های دولت تدبیر و امید در سازمان بهزیستی عملیاتی و به منصه ظهور رسیده که ان شاء الله شاهد تداوم این امر باشیم.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=259984
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند بهزیستی گفت:

    درود بر دکتر موسوی امجد . مایه افتخاری برادر

دیدگاه شما