چهارشنبه 24 آبان 1396 - 2:24

جزئیات محموله بزرگ کمک کهگیلویه و بویراحمدی ها به زلزله زدگان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان بزرگ کمک‌های کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه به کرمانشاه اعزام می‌شود

به گزارش بویرنیوز، علی‌محمد احمدی عصر امروز در نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای برنامه ریزی برای زلزله غرب کشور با تسلیت به بازماندان این حادثه اظهار کرد: در این نشست بخش خصوصی و دولتی هر دو حضور دارند و نشان داده‌ایم که همنوعان خود را تنها نمی‌گذاریم.

وی با بیان این که این زلزله در زاگرس و غرب کشور رخ داده و وظیفه ما را چند برابر می‌کند افزود: همه مردم ایران و به خصوص زاگرس نشینان نسبت به این حادثه خود را سهیم در کمک به زلزله زدگان می‌دانند.

این مسوول با بیان این که همه باید پای کار باشند، تصریح کرد: قرار است که اول آواربرداری و سپس کارهای دیگر انجام شود که موضوع مدیریت شده اما همه باید کمک کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که جسته و گریخته کارهایی در استان انجام شده گفت: آن چه که در توان استان است باید برنامه ریزی شود و در یک روز مشخص و در یک کاروان بزرگ و به صورت مردم محور به سمت غرب و مناطق زلزله زده حرکت کند.

احمدی با بیان این که اقلام ضروری مثل خون و کنسرو و پتو نیاز است، بیان کرد: بیش از ۱۶۰ روستا به صورت ۱۰۰ درصد خراب شده و هوا هم زیر صفر است که باید به این مردم داغدار کمک شود.

وی با اشاره به این که صدا و سیما صادقانه گزارش‌های مربوط به زلزله را می‌دهد افزود: باید در استان هم تقسیم کار صورت بگیرد و مواد را باید جمع آوری کنیم و معلوم شود که چگونه آن‌ها را اعزام کنیم و هر دستگاهی کمک‌های خود را با نام خودش در یک کاروان منسجم به این مناطق بفرستند که باید این کاروان سریع فرستاده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=259746
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فردین گفت:

    تو رو خدا فقط زود خیلی زود یاحسین یاحسین خدا پشت وپناه همه عزیزان باشه

دیدگاه شما