سه شنبه 23 آبان 1396 - 15:19

شرط دستگاه قضا برای حمایت از نقادی رسانه ها/بی عدالتی و تبعیض مدیران را فریاد بزنید

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطبوعات و رسانه های استان تخلفات مدیران بدون هیچ ترس و واهمه ای با صدای بلند فریاد بزنند و دستگاه قضایی نیز حمایت می کند.

به گزارش بویرنیوز  ، مهرداد کرمی در نشست تحلیف اعضای هیات منصفه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود:رسالت مطبوعات و رسانه نقد کردن و فریاد زدن بی عدالتی ،و بی قانونی هاست و این امر یکی از راه های اساسی و مهم برای توسعه و پیشرفت در هر جامعه ای است.قانونگذار ، نقد کردن را حق مطبوعات دانسته و هیچکس حق ندارد مطبوعات را به خاطر نوشتن و بیان مطلبی تحت فشار قرار دهد.

وی بیان کرد: رسانه ها بی عدالتی و تخلفات مدیران را با صدای بلند فریاد بزنند و از هیچ کس ترس و واهمه ای نداشته باشند زیرا دستگاه قضایی از آنها حمایت می کند.

کرمی افزود: مستند بودن مطالب درج شده  در خصوص نقد مدیران در رسانه ها و مطبوعات را شرط حمایت دستگاه قضا دانست و گفت: مستند بودن، منطقی بودن، و عدم توهین به افراد سه شرط اساسی است که خبرنگاران، مطبوعات و رسانه ها مورد توجه قرار دهند و در صورتی که این شروط رعایت شود دستگاه قضایی استان با تمام توان از رسانه ها و مطبوعات حمایت خواهد کرد و اجازه وارد شدن فشار از سوی هیچ شخص حقیقی و حقوقی به رسانه ها را نخواهد داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=259720
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین پور گفت:

    دست مریزاد

  2. باقری گفت:

    حاج اقا کرمی مرد عمل

دیدگاه شما