چاپ این برگه

پیام تسلیت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به زلزله زدگان غرب ایران

گروه اجتماعی- مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پیام های جداگانه ای ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم کرمانشاه، برای خدمات رسانی به مردم زلزله زده استان های غربی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش بویرنیوز، متن پیام ها بدین شرح است:

‍ ⚫️ پیام تسلیت دكتر علی محمد احمدي استاندار کهگیلویه و بویراحمد 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جان باختن تنی چند از هموطنان عزیزمان در زلزله اخیر، موجب تالم و تاثر مردم عزیز کشورمان به‌خصوص مردم شریف کرمانشاه شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه غم انگیز ، برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و شفای عاجل مجروحان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

بدین وسیله آمادگی کامل استان را برای هرگونه همكاري با بکارگیری تمامی امکانات به سانحه دیدگان و مجروحان این حادثه اعلام می‌نمایم.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

**********************************************************

پیام تسلیت احمدرضا خورشیدی؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

واقعه اسفناک زمین لرزه در غرب کشور که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی کثیری از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

اینجانب از خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهی برای درگذشتگان، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی آسیب دیدگان و بازماندگان زلزله را مسئلت مي نمايم.

سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه و نیز سایر زلزله زدگان در استان های غربی،در صورت لزوم، به هر نحوی آماده خدمت رسانی به مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان این واقعه دردناک، در جهت کاهش آلام مردم عزیز آن خطه غرور آفرین می باشد.

احمدرضا خورشیدی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

*****************************************************

پیام تسلیت نستهن مقدم؛ شهردار یاسوج

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع زلزله ویرانگر در مناطق غربی کشور عزیزمان ایران، بویژه در استان کرمانشاه که موجب بروز خسارات جانی، مالی و آمار بالای مجروحان و جان باختگان شد، موجب تاسف و اندوه شد.

با حادثه دیدگان این مصیبت بزرگ از صمیم قلب ابراز همدردی نموده و با تعظیم در برابر خواست و مشیت خداوند قادر متعال، غفران و رحمت واسعه الهی برای درگذشتگان، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی آسیب دیدگان و بازماندگان زلزله را مسئلت مي نمايم.

شهرداری یاسوج همدردی خود را با خانواده های مصیبت دیدگان در این زلزله اعلام می کند و آمادگی خود را در راستای کمک به زلزله زدگان در غرب کشور اعلام می کند.

نستهن مقدم؛ شهردار مرکز کهگیلویه و بویراحمد

***********************************************

⚫️ پیام همدردی دکتر ایلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با زلزله زدگان

▪️در همان ساعات اولیه دستورهای لازم بالاخص به حوزه معاونت های درمان، بهداشت و اورژانس 115 استان اعلام گردید.

▪️ در بخش درمانی تعداد 3 پزشک عمومی، 15 پرستار، ۶ کارشناس اتاق عمل و بیهوشی و در حوزه بهداشت نیز سه تیم هفت نفره اعزام شدند.

▪️همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 4 نفر پرسنل عملیاتی و سه دستگاه آمبولانس با 6 نفر پرسنل عملیاتی نیز به منطقه اعزام شد.

▪️در صورت نیاز به امداد هوایی یک فروند هلیکوپتر با گروه پروازی و پرسنل درمانی آمادگی کامل دارند.

▪️بی شک کمک های مادی و معنوی همه همکاران گرامی حوزه سلامت استان و مردم نوع دوست کشورمان می تواند تسلی بخش خاطر خانواده های داغدار و آسیب دیده از این واقعه غم انگیز باشد.

******************************************

پیام تسلیت فیض اله پاسره؛ مدیرعامل آبفای روستایی کهگیلویه و بویراحمد

سم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ زلزله در غرب کشور عزیزمان ایران چشم ها را گریاند و قلب ها را به درد آورد.

ضایعه جان باختن و جراحات جمع کثیری از هموطنان عزیزمان در غرب کشور، بویژه استان کرمانشاه و نیز وارد آمدن خسارات فراوان جانی و مالی، ایران را یکپارچه در غم و اندوه فرو برد.

بدون شک وقوع چنین حوادثی تقدیری لایتغیر و آزمونی الهی است و در سایه توکل و تمسک به خداوند متعال می تواند مقدمه ای برای رحمت الهی باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه تاسف بار، برای آن عزیزان سفرکرده علو درجات و غفران الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهداء علیه السلام، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل را از خداوند سبحان مسئلت می کنم.

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد، آمادگی خود برای هر نوع کمکی که بتواند قدمی در راستای خدمات رسانی به مردم شریف و دلیر کرمانشاه و کاهش گوشه ای از آلام این عزیزان باشد، را با تمام توان اعلام میدارد.

فیض اله پاسره

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد