چاپ این برگه

اعلام 3 روز عزای عمومی در استان کرمانشاه

امام جمعه و استاندار کرمانشاه به مناسبت جان باختن تنی چند از مردم استان کرمانشاه در حادثه زلزله شب گذشته(21 آبان) سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش بویرنیوز، حضرت آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به مناسبت جان باختن تنی چند از مردم استان در حادثه زلزله شب گذشته پیام مشترک تسلیت صادر کردند.

من این پیام به شرخ زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

جان باختن جانکاه تنی چند از هموطنان عزیز و به ویژه هم استانی های ارجمندمان در حادثه زلزله اخیر، روح و روان مردم عزیز کشور و علی الخصوص کرمانشاهیان عزیز را که صاحب عزای این مصیبت اند، جریحه دار نموده و به درد آورده است.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه تاسف بار، در فاصله اندکی از اربعین حسینی، برای آن عزیزان سفرکرده علو درجات و غفران الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهداء علیه السلام را از خداوند سبحان مسئلت نموده و به احترام ارواح پاک ایشان، از روز دوشنبه‌۲۲ آبان ماه ۹۶ به مدت سه روز در استان عزای عمومی اعلام می کنیم.

بی‌تردید مردم قهرمان استان کرمانشاه که تجربه ارزشمند دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارند، دوشادوش یکدیگر و با همدلی و همبستگی، این روزهای دشوار را پشت سر خواهند گذاشت. مدیران استان نیز نهایت توان و تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به عموم هم استانی‌های عزیز و حادثه دیده به کار خواهند گرفت.