شنبه 20 آبان 1396 - 15:30

اخراج استخدامی های بی ضابطه در شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اخراج بیش از ۱۰۰نیروی استخدام شده بدون ضابطه شهرداری های استان خبرداد.

به گزارش بویرنیوز ،سید «عبدالکریم عزیزی» در گفت و گو با خبرنگاران، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر شهرداری استان که طی چهار سال گذشته بدون ضابطه نیرویی بکار گرفته و استخدام کرده باید اخراج شوند.

وی بیان کرد: هرکدام از شهرداران و اعضای شورای شهرهای استان که از سال ۹۲تاکنون بصورت غیرقانونی و بدون ضابطه نیرو بکار گرفته اند، باید اخراج شوند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهرداری یاسوج، مرکز استان خاطرنشان کرد: در روزهای آخر مسئولیت شهردار سابق یاسوج نزدیک به ۳۰ نفر به عنوان نیروی شرکتی در واحدهای مختلف شهرداری مشغول بکار شدند که نظر دفتر شهری استانداری اخراج تمام این نیروهاست .

عزیزی با بیان اینکه هنوز آمار دقیق این نیروها مشخص نیست، تصریح کرد: برآورد اولیه تعداد این نروهای خدماتی و اداری بیش از ۱۰۰نیرو را نشان می دهد که ۳۰ نفر نیرو تنها در شهرداری یاسوج بوده است.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک با حضور نماینده سازمان همیاری شهرداری‌ها، شورای شهر و استانداری وضعیت نیروی‌های استخدام شده بدون ضابطه در شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف می‌شود .

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از انجام مکاتبه با شهرداری یاسوج برای ارائه لیست استخدام‌های اخیر و حتی چهار سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: به محض پاسخ شهرداری ها و ارائه لیست استخدام شده‌های بدون ضابطه تصمیم گیری می شود و اگر زورمان برسد اخراج می شوند.ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=259297
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    استخدام جدید و کار افرینی که ندارن همین بیچاره ها رو هم از کار بیکار کنید تا درصد اشتغال منفی شود در این استان

  2. محمد گفت:

    واقعن دمت گرم بايد اكر نيروبي هم بخاد جذب بشه طبق روال قانوني باشه بنداز بيرون دمت كرم

  3. اصلاحات گفت:

    اقوام خودتون را میارید سرکار

  4. التماس تفکر گفت:

    کاش سری به جهاد کشاورزی هم می زدند و وضعیت را از نزدیک می دیدند…..

  5. دلسوز گفت:

    بویر جان، کاش وضعیت استخدامی های بی قانون و اساس جهاد کشاورزی را بررسی میکردی، اینطور شاید به خواهران برادرانت که حقشان ضایع شده کمکی میکردی…

  6. منصف گفت:

    برادر و مسئول محترم تو این 4 سال خواب بودی که حالا(بعد از آمدن استاندار جدید) متوجه شدی نیروی غیر قانونی استخدام شده؟؟؟؟؟؟؟؟احسنت احسنت احسنت به این زبر و زرنگی و این هوش و ذکاوت که خیلی سریع متوجه شدی و رسانه ای نمودی این قضیه به این مهمی را …

  7. --- گفت:

    با سلام. من موندم توی استان ما چه خبره؟ مگه صاحب نداره که نیرو به کار میگیرن بعد هم راحت اخراج میکنن مگه مملکت قانون نداره که تا زمان ریاست هرتخلفی انجام بده بعد هم به راحتی از اینجا بره این نشون میده که توی استان خیلی کسی به فکر مردم نیست

دیدگاه شما