شنبه 20 آبان 1396 - 15:17

مشکلات بخش زایمان بیمارستان امام سجاد یاسوج برطرف می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: کلینیک شماره ۳ زنان و داخلی وضعیت مطلوبی ندارد که با همکاری رئیس دانشگاه ساختمان مناسبی در خیابان گلستان ۱۰ یاسوج خریداری شده و ظرف هفته جاری جابه‌جا می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، غلام‌عباس سبز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات کمبود فضا در بلوک زایمان بیمارستان امام سجاد(ع) اظهار کرد: بلوک زایمان جدیدی در این بیمارستان در حال احداث است که با افتتاح این بخش مشکلات کمبود فضای فیزیکی رفع خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بلوک در حال احداث بخش زایمان بیمارستان امام سجاد یاسوج در مساحت ۱۸۰۰ متر در حال احداث است که با بهره‌برداری از این بخش خدمات‌رسانی به مادران باردار در فضایی استاندارد انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات کمبود فضای فیزیکی در کلینیک‌های شهر یاسوج تصریح کرد: کلینیک شماره ۳ زنان و داخلی وضعیت مطلوبی ندارد که با همکاری رئیس دانشگاه ساختمان مناسبی در خیابان گلستان ۱۰ یاسوج خریداری و کلینیک زنان و داخلی در هفته جاری به این ساختمان منتقل می‌شود.

این مسؤول در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: مردم با مشکل نوبت‌دهی در کلینیک‌های شهر یاسوج مواجه هستند که با فعال کردن سامانه نوبت‌دهی در تمامی کلینیک‌های شهر یاسوج و یکسان‌سازی سیستم نوبت‌دهی مشکلات رفع خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=259295
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما