چهارشنبه 17 آبان 1396 - 20:06

گلایه مندی شهروندان یاسوجی از خدمات آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد + عکس

گروه اجتماعی- ایجاد سیستم فاضلاب در مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات خوب آبفای شهری استان است اما…

به گزارش بویرنیوز، خط فاضلاب مناطق محمود آباد و امامت های شهر یاسوج از تابستان امسال از محل فاینانس عمرانی آغاز به کار کرد و آنطور که مسئول مهندسی و توسعه آبفای شهری گفته تا پایان امسال نیز این پروژه به اتمام می رسد.

شهروندان یاسوجی گلایه مند هایی مطرح کردند که در ادامه می آید:

خیابان ها را شروع می کنند و یک خیابان به اتمام نرسیده سراغ خیابان بعدی می روند و تا مدت زیادی ما باید در خیابانی پر از چاله و کنده کاری رفت و آمد کنیم.

یکی دیگر از شهروندان که اتفاقاً در یکی از سازمان های مرتبط با مهندسین است اینطور می گوید: اول فکر میکردم به واسطه جایگاه و روابطی که دارم قادرم سریعا و با کیفیت نسبت به اتصال شبکه فاضلاب خیابان و آسفالت آن اقدام کنم،  اما وقتی زمان گذشت همه خیابان راضی شدند فقط کنده کاری ها پر شود و آسفالتی کشیده شود و دیگر بحث کیفیت مطرح نبود و به نظرم هدف پیمانکار هم همین بود که مردم اذیت شوند و در نهایت با هزینه ارزانتر خیابان تحویل داده شود.

یکی از شهروندان با ابراز گلایه مندی شدید از نحوه لکه گیری و آسفالت محل کنده کاری ها، گفت: ای کاش کلا آسفالت خیابان کنده میشد و خاکی می ماند، این نحوه مرمت و روکش کردن از هزاران خاکی و چاله و گودال بدتر است و اصلا ما به همان جاده خاکی بیشتر رضایت داریم.

به گزارش بویرنیوز، اتصال مناطق شهر به فاضلاب از برنامه های خوب در دست اجرای آبفای شهری است اما این اقدام باید هم با کیفیت و هم رعایت حال شهروندان صورت بگیرد.

رها کردن کنده کاری های یک خیابان و سراغ خیابان های بعدی رفتن و طولانی شدن روند اتصال خیابان ها به فاضلاب مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده که خیلی ها آرزو می کنند کاش اصلا فاضلابی در این محل ها اجرا نمی شد.

بعد بعدی این ماجرا به آسفالت شدن محل کنده کاری ها بر می گردد، وقتی هزینه های قیر و زمان و کارگر گذاشته می شود چرا نباید کار با کیفیت تحویل مردم شود، مرمت خیابان ها به شکل نا زیبا و غیر استانداری تحویل مردم می شود که هیچ تفاوتی با دست اندازی و چاله و گودال ندارد و پس از مدتی هزینه دوباره و دوباره کاری را الزام آور می کنند.

به گزارش بویرنیوز، یکی دیگر از دغدغه های شهروندان مرمت شکستگی ها در کمترین زمان ممکن است،  خیلی از شهروندان گلایه دارند روند مرمت شکستگی ها سرعت مقبول و مورد انتظاری ندارد و همین امر هدر روی آب و آلودگی آب را در پی دارد.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=259037
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر هادی گفت:

    بی نظم ترین اداره در استان ادار اب و فاضلاب شهری واقعا تعجب دار چرا این ادار اینقدر بی نظم

  2. ناراضی از وضعیت فیزیکی شهر گفت:

    خدا وکیلی جلوبندی ماشین ها رو زده داغون کرده این نوع لکه گیری. یاد اون جاده خاکی های گذشته بخیر

  3. سید روح الله هادی گفت:

    ما هم متأسفیم گلایه این شهروند حقیقت دارد و در خصوص امامت ها اگر رابطه بازی نبوده چرا بعد اجرای امامت شش پرواز کردند و به سراغ امامت دوازده رفتند .

  4. ناشناس گفت:

    وضعیت آسفالت خیابان های امامت خیلی بدجور شده
    پیگری کنید لطفا”

  5. بی نام گفت:

    متاسفانه بر عکس بقیه استانها ضعیفترین اداره در استان ما آب فاضلاب شهری می باشد و از مدیریت بسیار ضعیفی هم در استان و هم شهرستانها حاکم است و از هم چیز بدتر نحوه برخورد با ارباب رجوع لا زمه آقای استاندار فکری بیاندیشد

  6. ناشناس گفت:

    باسلام، چنین پروژه ای نیز در محدوده ورودی شهرک امام علی(ع) خیابان شهید فروزان فرعی دوم بیش از چهارماه می باشد که بصورت نیمه تمام رها شده ، وازطریق صداوسیما نیز پخش گردیده ولی متاسفانه به دلیل اینکه محل عبورومرورمسُولین استانی نمی باشدکه دستورسریع جهت اتمام پروژه را نمایند،وهمچنین نظارت برروی کار پیمانکاران به علت قومی و قبیله ای به درستی صورت نمی گیرد وهمچنین وجدان کاری کمرنگ ترشده وچندین بارنیز به پیمانکاراین پروژه بسیارسنگین اعلام نمودیم که دراین خیابان دو نفر بیمارمی باشد که ازطریق ویلچرباید جابجاشوند و دختر بچه ای نیز درون گودال افتادوبه بیمارستان اعزام گردید،وایشان اظهارداشتند تا پول به من ندهند آن را به اتمام نمی رسانم که بسی جای سوال دارد.اگرقرارداد بصورت صحیح واصولی انعقادگردد ونظارت هم باشد مردم نباید تاوان آن را بپردازندو….

  7. ناراضی از مدیریت شهر یاسوج گفت:

    سلام. آقایان مسئولین فرماندار استاندار شما را به قران قسم می دهم به داد ما مردم بیچاره برسید از اتاق های شیشه ای بیرون بیایید و شخصا ببینید خیابان های شهر یاسوج چه بلایی به سر خودروهایمان آورده اند. یکماه خیابان را برش می زنند بعد آن را می کنند دوبار تا سه ماه بعد دوباره مخلوط شن وماسه می ریزند بعد تا سه ماه بعد لوله گذاری فاضلاب بعد تا چند ماه بعدیه کار دیگه و همین طور این قصه ادامه دارد تا حدود حداقل 9 ماه کار یه خیابون را انجام دهند. بویر نیوز ممنونم تورا خدا قسمت میدهم از خیابان 20 متری آموزشگاه فنی وحرفه ای دخترانه زیر تل که به جاده ساحلی وصل می شود تصویر بگیر و پخش کنید. به خدا دیگر از این وضعیت خسته شده ایم هیچ کس پاسخگو نیست و اصلا به شهر شباهت ندارد خیابان های شهر یاسوج. آقای استادر التماس می کنم بازدید و سرکش کنید تا خودتان شخصا ببینید که این مردم چه وضعیتی را تحمل می کنند

  8. معترض گفت:

    سلام . خیابون های اطراف 15 انقلاب شهرک امام حسین ع را فاضلاب کشی کرده اند اما این خیابون را انجام نداده اند. بی برنامگی و بی نظمی کاملا مشهود است و مرد بیچاره ناراضی و از همه جا دستشون کوتاه

  9. سلیمان گفت:

    بنده چهار سال در یکی از بی آب ترین شهرهای کشور درس خوندم و به نوعی زندگی کردم ولی خدادوکیلی به اندازه یکماه یاسوج قطعی آب نداشتیم. باعث تعجبه که در سهر یاسوج که سرزمین کوه و چشمه است نصف شبانه روز آب قطع باشه. اونهم در مرکز شهر

  10. بویراحمدی گفت:

    با سلام ،من یکی از ساکنین امامت هستم الان 2 ماهه که خیابان ما رو کندن ،فاضلاب هم کشیده شده ولی ولش کردند به امون خدا،ماشین هامون داغون شدهةپر از چاله چولست،خونه هامون رو هم پر خاک شده،لطفا اطلاع رسانی بشه تا بیان درستش کنن.
    ممنون از بویر نیوز

  11. شاهرخ گفت:

    بدترین سازمان واسه مردم یاسوج آبفاست.تو مرکز استان با این همه آب بعضی نقاط یاسوج کمبود آب داره

  12. فریده گفت:

    لطفا سری به انقلاب 12 بزنید چون لوله ها شکسته و آب هدر می رود . به جای این همه تبلیغ برای کمبود آب ، لوله های شکسته را تعمیر کنید.

  13. ناشناس گفت:

    با سلام لطفا گزارشی از نبود پمپ بنزین با بنزین سوپر در سطح استان هم تهیه و پیگیری نمایید .
    تنها دو پمی در یاسوج هیت اونم هر وقت میری می بینی که تعطیل هست .
    با تشکر

  14. ناشناس گفت:

    اگر حرف این مردم را باور ندارید به خیابان انقلاب یکم مراجعه و تصویر تهیه کنید . متشکرم

دیدگاه شما