دوشنبه 15 آبان 1396 - 10:54

گام محکم مقدم برای باز کردن گره ترافیکی شهر یاسوج/ فعالیت مجدد پروژه پل چهارم یاسوج

پروژه پل چهارم جز پروژه های با ارزشی است که کلنگ آن از خرداد 94 بر زمین زده شده و به دلیل مسایل مالی تعطیل بوده است و پس از حضور مقدم این پروژه جان تازه ای گرفته است.

شهردار یاسوج از فعال شدن پروژه پل چهارم یاسوج خبر داد.

به گزارش «بویر نیوز»، پروژه پل چهارم جز پروژه های با ارزشی است که کلنگ آن از خرداد 94 بر زمین زده شده و به دلیل مسایل مالی تعطیل بوده است و پس از حضور مقدم  این پروژه جان تازه ای گرفته است.

نستهن مقدم با اعلام این خبر بیان داشت: پروژه پل چهارم یاسوج که حدود 6 ماه تعطیل بوده است، مجددا فعال می شود.

وی با بیان اینکه مشکلات ترافیکی شهر یاسوج فرصتی برای سهل انگاری و عقب ماندگی ندارد؛ تصریح کرد: با نظر به مشکلات ترافیکی شهر یاسوج تداوم تعطیلی پروژه پل چهارم به صلاح نبوده و عملیات اجرایی این پروژه هر چه سریعتر از سر گرفته می شود.

همزمان با آغاز بکار مجدد پروژه، مطالعات و اقدامات ادامه مسیر و نحوه اتصال به محور یاسوج – شیراز نیز صورت می گیرد.

وی با اشاره به تاکید استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی بر فعال سازی این پروژه عنوان کرد: این پروژه در خرداد 94 آغاز شده است و به علت مشکلات مالی تاکنون به مدت یک سال در مقاطع مختلف زمانی تعطیل بوده است.

مقدم با بیان اینکه پروژه پل چهارم یاسوج هم اکنون قریب به 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در جلسات مشترکی که با پیمانکار داشته ایم، مقرر شد ظرف چند روز آینده این پروژه فعال شده و عملیات اجرایی از سر گرفته شود.

شهردار یاسوج افزود: بخشی از مطالبات پیمانکار پرداخت می شود و در آینده نیز تلاش می کنیم به هر طریق ممکن این پروژه را حمایت مالی کنیم و اجازه تعطیلی مجدد آن را ندهیم.

مقدم با تاکید بر کنترل روزانه برنامه عملیاتی و پیگیری تعهدات مالی افزود: از پیمانکار برنامه زمانی روزانه خواسته ایم و با نظارت مستمر بر کار از انحراف پروژه جلوگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه صاحب نام است و توانمندی های لازم را دارد و می تواند بعضی از تاخیرها را در مدت باقی مانده جبران کند گفت: امیدواریم با حمایت استاندار محترم و مسئولان و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبارات لازم برای گشایش این پروژه استراتژیک و مهم شهر یاسوج تامین شود و مورد بهره برداری شهروندان قرار گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=258801
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهندس عمران گفت:

    درود بر مقدم
    اگه نگاه وسیعتری به شهر یاسوج داشته باشیم دراینده تو حوزه مادوان و گنجه بطرف مرکز شهر خیلی مشکلات هست اینا رو هم مسولین ببینن جالبه

    کلا همه نظرات معطوف شده به پلهای بشار این در حالی س که تو حوزه مادوان به اونطرف جمعیت بیشتری مستقره
    و مشکلات عدیده یی هست

    چن سال دیگه میبینیم اونور شهر دوباره تعطیل میشه معطوف میشه به این ور شهر

  2. یا ابا صالح گفت:

    درود بر جناب دکتر نستهن مقدم شهردار با تدبیر و انقلابی.
    موفق باشید

  3. منابع ملی گفت:

    این کار بزرگی است وگوشه ای از مشکلات ترافیکی ورودی وخروجی شهر نیز حل خواهد شد

دیدگاه شما