یکشنبه 14 آبان 1396 - 18:45

دعوت از 6 بانوی فوتبالیست و فوتسالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی

نایب رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: 6 بانوی فوتبالیست و فوتسالیست کهگیلویه و بویراحمد به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 به گزارش بویرنیوز، به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، نایب رئیس هیأت فوتبال استان از دعوت بازیکنان تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان استان به اردوهای تیم‌های ملی کشور خبر داد.

مهناز آشتیانی گفت: اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال بانوان کشور 11 لغایت 14 آبان ماه در تهران کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است و ندا باشتی از استان کهگیلویه و بویراحمد در این اردو حضور دارد.

نایب رئیس هیأت فوتبال و مربی تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان استان با تاکید بر درخشش بانوان فوتبالیست و فوتسالیست استان در مسابقات قهرمانی کشور و اردوی‌های تیم ملی تصریح کرد: اردوی تیم ملی بانوان جوانان کشور از 16 لغایت 20 آبان ماه در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و از استان کهگیلویه و بویراحمد تارا جانی‌نژاد، زهرا علیزاده، بیتا طاهری، فهیمه ارزانی و مهدیه محمودی نیا حضور دارند.

این مقام مسؤول در هیأت فوتبال استان ضمن تشکر از حمایت علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزش استان خصوصا رشته فوتبال و فوتسال بانوان استان افزود: بی شک حضور بانوان فوتبالیست و فوتسالیست استان در تیم‌های ملی زمینه رشد و ارتقای ورزش فوتبال و فوتسال بانوان در استان خواهد شد و در این راستا مسؤولین استانی می‌بایست در جهت تشویق این عزیزان با اداره کل ورزش و جوانان استان همکاری کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=258730
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما