یکشنبه 14 آبان 1396 - 11:03

زنی که بعد از خیانت، شوهرش را زنده‌به‌گور کرد!

در شهرستان مرودشت استان فارس، یک زن جوان پس از خیانت، شوهرش را به طرز بی‌رحمانه‌ای کشت.

 به گزارش بویرنیوز، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس امروز با اعلام دستگیری قاتل و همدستان‌اش، جزئیات این خبر ناگوار را تشریح کرد.

بر اساس گزارش پلیس، زنی ۲۰ ساله با هویت «س -ع»، پس از ازدواج به صورت پنهانی با فردی رابطه برقرار کرده و برای ازدواج با او نقشه قتل شوهرش با هویت «ظ-ع» را طراحی می‌کند.

این زن حدود ساعت ۱۳ ظهر روز حادثه، تعدادی قرص خواب‌آور در چای حل کرده و به همسرش می‌خوراند و بعد از گذشت چند ساعت با همدستی مرد مورد علاقه اش، مقتول را به خارج از کارگاه برده و در چاله‌ای که از قبل آماده کرده بودند، می‌اندازند.

در هنگام دفن و زنده به گور کردن شوهر، قاتل و همدستانش متوجه هوشیاری و قصد فرار مقتول شده و مجددا با کمک ۲ نفر دیگر با بیل و کلنگ به او ضربه زده و او را به داخل چاله پرتاب می‌کنند.

جوان مقتول یک بار دیگر تلاش می‌کند تا از مهلکه مرگ و نیستی فراهم‌شده توسط همسرش فرار کند، اما دوباره قاتل و همدستانش با هویت «ق-ع» و نفر دوم «ک-ع»، وی را گرفته و این بار با ضربات متعدد و سهمگین بیل و کلنگ او را بی‌رحمانه از پا در می‌آوردند و پس از انتقال به داخل چاله مقتول را زیر خروار‌ها خاک دفن کردند تا ردپایی از خود بر جای نگذارند.

اما کارآگاهان پلیس مرودشت پس از اطلاع از وقوع این قتل دلخراش، موفق به کشف سرنخ‌هایی از قاتلان شدند و سرانجام زن قتل و همدستان‌اش دستگیر شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=258630
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما