جمعه 12 آبان 1396 - 22:25

تصادف عجیب در تونل یاسوج به اصفهان(+تصاویر)

9 مصدوم در تصادف 4 خودرو/ امدادرسانی اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 به مصدومان حادثه+ عکس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، از برخورد 4 خوردو در تونل گل زردون در محور ارتباطی یاسوج -بابامیدان و مجروح شدن 9 نفر خبر داد.

به گزارش بویرنیوز ؛ جلال پورانفرد گفت: در این تصادف که در ساعت 17 و 41 دقیقه عصر امروز(جمعه) 12 آبانماه رخ داد، 9 نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: با اعلام این خبر به مرکز پیام 115، بلافاصله  2 دستگاه آمبولانس از پایگاه های آب سفید و دشت روم اعزام شدند.

پورانفرد ادامه داد: تکنسین های فوریت های پزشکی با حضور در محل حادثه اقدامات اولیه را انجام دادند و همزمان اتوبوس آمبولانس اورژانس که کاروان سلامت امید  اعزامی به منطقه قلعه دختر شهرستان کهگیلویه را همراهی کرده بود، در مسیر برگشت در محل حادثه حاضر و امداد رسانی به مصدومین را شروع کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اظهار داشت: تکنسین های مرکز اورژانس ۱۱۵ بعد از تریاژ و اقدامات اولیه درمانی، 6 نفر از مصدومین را با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده و 2 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

وی، گفت: مصدومان چهار خانم۵۷، ۴۵، ۲۹و ۲۴ ساله و 2 کودک دختر ۴ و ۱.۵ ساله بودند که به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند، که حال همگی مصدومان خوب گزارش شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=258351
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما