چهارشنبه 10 آبان 1396 - 17:31

واکنش عجیب استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تجمع اعتراضی بازنشستگان جهاد کشاورزی!

مشکل بازنشستگان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد ارتباطی با مدیراستانی ندارد و مشکل در سطح ملی است.

روز گذشته تعدادی از کارکنان بازنشسته جهاد کشاورزی استان در اعتراض به بازنشستگی اجباری، استخدام غیرقانونی وابستگان مدیران و همچنین پرداخت نشدن مطالباتشان جلوی استانداری تجمعی اعتراضی برپا کردند.

به گزارش بویرنیوز،  استاندار در واکنش به تجمع دیروز تعدادی از بازنشسته‌های سازمان جهاد کشاورزی بدون پرداخت به سایر خواسته های معترضان تنها به  مطالبات معوق آنها پرداخت و اظهار داشت: مدیر استانی ما هیچ تقصیری ندارد و این یک ایراد قانونی در سطح ملی است.
 علی محمد احمدی در نشست اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به اینکه مشکل پرداخت نشدن مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی یک گیر قانونی دارد و جهاد کشاورزی در این خصوص تقصیری نداشته است گفت: در آموزش و پرورش هم تاخیر چندساله در پرداخت مطالبات بازنشسته ها بوده و در جهاد کشاورزی هنوز یک سال هم نشده و این با پیگیری حل خواهد شد.
وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی بازنشسته های جهاد پول کمی نیست که آقای گوهرگانی بتواند پرداخت کند ادامه داد: برخی بی اطلاعند و برخی هم بی اخلاقی می کنند و حاشیه هایی برای مدیران ایجاد می کنند و بازنشتگان عزیز را تحریک به تجمع می کنند.
احمدی با بیان اینکه این مشکل با یک گیر قانونی به وجود آمده تاکید کرد: مدیر استانی من هیچ کوتاهی نکرده و اکنون هم به دنبال فروش اموال هستند تا این مشکل برطرف شود.
احمدی گفت: فردا ممکن است در همین استانداری و دیگر ادارات هم مطالباتی معوق شود، این مشکل مدیر نیست، بنابراین نباید مدیری که کوتاهی نکرده و نقشی در این مشکلات نداشته را بدون واقع بینی متهم و تخریب کنیم.
احمدی از سازمان جهاد کشاورزی و رئیس این سازمان هم خواست تا از فرصت فروش اموال بابت پرداخت بدهی ها استفاده و مقدمات آن را برای تسویه مطالبات بازنشستگان فراهم کنند.
به گزارش بویرنیوز، این واکنش استاندار در حالی است که وی سایر مطالبات این افراد از جمله استخدام های غیر قانونی، بازنشسته شدن اجباری و مواردی از این دست را که از سایر دغدغه های این معترضان بود بی پاسخ گذاشت.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=258264
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جوان گفت:

    به قول نوبخت و دست اندرکاران بودجه نیست وضعیت دولت خوب نیست… بازنشستگان فعلا درک کنند برگردین خونتون تا اطلاع ثانوی

  2. سلیمان گفت:

    سلام.
    جناب احمدی ،استاندارمحترم،تشریف ببرین جهاد کشاورزی،ببین چند نفر از استخدام شده ها از بچه های بویراحمده؟؟؟هیچی،صفر..
    همه از گچساران و باشته.

  3. Ali... گفت:

    آخ سی آدم‌ بدبخت

  4. ناشناس گفت:

    جناب اقای استاندار اگه وزیر کشور به شما بگویند باز نشسته شوی ما مطالبات شما را وایز میکینیم وشما خود را بازنشته کنی ولی خبری از مطالبات نباشد چه کار میکنی

  5. روستا گفت:

    نمونه قومگرایی در جهاد و کشاورزی است جناب استاندار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. ناشناس گفت:

    آخ وی استاندار چه توجیه قشنگی

دیدگاه شما