چهارشنبه 10 آبان 1396 - 0:35

واکنش گوهرکانی به تجمع بازنشستگان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر قدرشناسی این سازمان از پیشکسوتان جهادگر خود گفت: بر اساس اختیارات و راه‌های قانونی، خود را موظف به پیگیری مطالبات بازنشستگان می‌دانیم.

به گزارش بویرنیوزف، تجمع امروز برخی بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه بهانه‌ای شد تا موضوع را از جعفر گوهرگانی، رئیس این سازمان جویا شویم.

او که در مأموریت تهران است در این خصوص گفت که مسائلی این روزها در فضای مجازی و رسانه‌ای مطرح شده که لازم است به آن‌ها پاسخ بدهم.

در خصوص موارد مطرح شده در پی تجمع بازنشستگان محترم جهادکشاورزی در فضای مجازی باید بگویم هر مستخدمی بعد از سپری کردن سنوات دوران خدمتی تعیین شده قانون خدمات کشوری میبایست به افتخار بازنشستگی نایل گردد و این قانون است و من کار جدیدی نکردم همیشه روال بر همین بوده و هست.
مدیر هر مجموعه دولتی موظف به صدور حکم بازنشستگی افراد مذکور در  زمان پایان خدمت است.

گوهرگانی با تأکید بر این موضوع که دست همه بازنشستگانی که به هر نحوی خدمتی به جامعه کشاورزی کردند را می‌فشارم و قدر زحمت‌های آنان را می‌دانم.
او با قدردانی از پیشکسوتان جهادگر این سازمان افزود:  بر اساس مقرارات احکام بازنشستگی افراد مشمول را صادر کردم وطبق روال سنوات گذشته و همچنین عمل به قانون این اقدام انجام شد چرا که فارغ از تأمین اعتبار پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی می‌بایست این احکام صادر می‌شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هیچوقت اینگونه نبوده است که در ترتیب و روندی که ما در مورد بازنشستگان خودمان اعمال کردیم،  تغییری حاصل شده باشد، و قبل از ما هم بر همین روال عمل می‌شد.

او با بیان اینکه بازنشستگان نگران مطالبات خود نباشند، اطمینان داد:  اقدامات و مکاتبات لازم برای تأمین اعتبار مقتضی با وزارتخانه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شده و به صورت مستمر و با جدیت پیگیر احقاق حق بازنشستگان تا حصول نتیجه هستیم.

 

وی با یادآوری این موضوع که تمام بدهی های بازنشستگان تا پایان 94 داده شده است،  گفت: حتی اگر این پیگیری‌ها هم نتیجه ندهد راه‌های دیگری چون فروش اموال وجود دارد و به هر شیوه خود را موظف به پیگیری پرداخت مطالبات بازنشستگان خود می‌دانیم که جوانی خود را در راه خدمت به بخش کشاورزی سر کردند.

وی یادآور شد: سازمان جهادکشاورزی قدردان زحمت همه بازنشستگانش است ولی اینکه بعضی از این عزیزان  خواهان بکارگیری فرزند خود در ازای  خدمتشان در جهادکشاورزی هستند، واقعا” قانون چنین اجازه ای نداده و نمی‌توانیم به این خواسته آنان پاسخ مثبت دهیم.

گوهرکانی تصریح کرد: برخی افراد این روزها موضوع استخدام‌های ناظرین در این سازمان را بهانه تخریب قرار دادند که باید گفت، افرادی که استخدام شده اند براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، قانون جذب و بکارگیری نیروهای ناظر بخش کشاورزی با سابقه نظارت 30 ماهه قبل از سال 91 بودند، بکار گرفته شدند و همگی هم فارغ التحصیلان لیسانس به بالای بخش کشاورزی میباشند و این ادعا که افراد غیراز رشته کشاورزی میباشد کذب محض است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=258176
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سلیمان گفت:

    سلام.
    جناب اقای گوهرکانی،رئیس محترم جهاد کشاورزی،چرا وقتی نیروی های جهادکه ۳۰سال از زندگی خود را وقف جهاد و زحمت شبانه روزی در راه ابادانی در روستاها ،و درحال سنگر سازی در جبهه های جنگ تحمیلی گذرانده اند، بازنشسته میشوند،بجای استخدام فرزندانشان،افرادی از غیر مرکز استان استخدام میشود؟
    لطف بفرمایید ماده ی۴۸قانون الحاق را مطالعه بفرمایید،تا حق فرزندان جانبازان جهادگر ،ضایع نشود
    موئید و پایدار باشید..

دیدگاه شما