یکشنبه 21 آبان 1396 - 8:00

آمار آزار جنسی بوش پدر به ۳ زن رسید

مجله بویرنیوز- یک نویسنده آمریکایی نیز به تازگی اعلام کرده که مورد آزار جنسی بوش پدر قرار گرفته تا آمار قربانیان آزار جنسی وی به سه زن برسد.

به گزارش شیکاگو تریبیون، در حالی که تا کنون دو زن اعلام کرده‌اند که بوش پدر در زمان عکس گرفتن با آنها اقدام به آزار جنسی آنها کرده، یک زن دیگر نیز ادعا کرده که وی نیز در زمان گرفتن عکس با بوش پدر مورد آزار جنسی وی قرار گرفته است.

“کریستینا بیکر کلین” که یک نویسنده است سومین زنی است که طی هفته جاری ادعا کرده که بوش پدر در آوریل سال ۲۰۱۴ و در موسسه باربارا بوش مورد آزار رئیس جمهور اسبق آمریکا قرار گرفته است.

وی اعلام کرده زمانی که قرار بود با بوش پدر عکس بگیریم وی که بر روی ویلچر نشسته بود، دستان خود را به این نویسنده زن رسانده و اقدام به فشار دادن بدن وی کرده است.

پیشتر نیز “هیتر لیند” بازیگر زن آمریکایی اوایل هفته جاری با انتشار پستی در اینستاگرام که بعدا حذف شد، اعلام کرد که جورج اچ دبلیو بوش رئیس جمهور سابق آمریکا وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

وی در این باره نوشت: او از روی ویلچرش و در حالی که همسرش باربارا بوش در کنارش بود، من را از پشت لمس کرد. او برای من یک لطیفه زشت تعریف کرد و بعدا در حالی که همه مشغول عکس گرفتن بودند، دوباره من را لمس کرد.

ظاهرا این پایان ماجرا نبوده است. جوردانا گرولنیک بازیگر نیویورکی نیز قضیه مشابهی دارد که تفاوت چندانی با داستان هیتر لیند ندارد.

وی در این باره گفت: امروز صبح قضیه مربوط به هیتر لیند از سوی تعداد زیادی از افراد برای من ارسال شده است. و من نگران آن هستم که قضیه من هم کاملا مشابه باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=257692
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما