شنبه 20 آبان 1396 - 8:00

مرسدس AMG S63 در لباس متفاوت+عکس

مجله بویرنیوز- در نمایشگاه خودرو فرانکفورت شاهد حضور مدل‌های کبریولت (روباز) و کوپه‌ی مرسدس‌ S کلاس بودیم. گفته شده بود که این مدل‌ها از ژانویه‌ی سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه ‌می‌شوند. در این میان یک مدل ویژه‌ای از این محصول مرسدس به نام Yellow Night Edition هم دیده شد.

در حقیقت اسم کامل این خودرو S63 Coupe 4matic+ Yellow Night Edition است. این یعنی به زودی شاهد عرضه‌ی مدل قدرتمند S63 در لباسی متفاوت از دیگر محصولات این خانواده‌ی آلمانی هستیم. نسخه‌ی Yellow Night که در ترکیب رنگ بدنه با مدل‌های دیگر فرق دارد، قرار است تنها برای ۶ ماه قابل سفارش برای مشتریان علاقمند باشد.

رنگ زرد خاص مرسدس در ترکیب رنگ تریم (کابین) و هم‌چنین در بخش‌های بیرونی مثل آینه‌های جانبی و دیسک‌های ترمز این آلمانی دیده می‌شود. این خودرو با پکیج آیرودینامیک مثل اسپلیتر جلویی بزرگ‌تر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اگر علاقمند هستید تا در مورد مشخصات فنی این خودرو بیشتر بدانید، می‌توانیم به پیشرانه‌ی ۸ سیلندر مجهز به سامانه‌ی تویین‌توربو اشاره کنیم که با حجم ۴ لیتر می‌تواند توانی معادل ۶۰۴ اسب‌بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتون‌متر تولید کند. مدل پایه‌ی این خودرو ۲۳۷,۶۸۸ دلار قیمت دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=257396
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما