شنبه 6 آبان 1396 - 9:23

طرح ابتکاری شهردار یاسوج برای مدیریت مرکز کهگیلویه و بویراحمد

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه اجازه بریز و بپاش در شهرداری یاسوج را نمی‌دهم گفت: به دلیل بی‌توجهی به کیفیت پروژه‌ها بسیاری از آسفالت خیابان‌های یاسوج با گذشت مدت اندکی کنده شده و به عنوان یک زباله بزرگ روزگار را بر کارگران شهرداری سخت‌تر کرده است.

به گزارش بویرنیوز، نستهن مقدم در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انتظار می‌رود تعامل بین بخشی راه و شهرسازی و شهرداری با هدف ساختن شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بیش از پیش باشد.

وی با اشاره به اینکه مکمل بودن دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان با هدف ارائه خدمت مطلوب فنی حق مردم است، عنوان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده هماهنگی بین شهرداری یاسوج و راه و شهرسازی رضایت بخش نبوده و تنها در کمیسیون ماده 5 ارتباطات ناچیزی بوده که امیدوارم این روند در دوره پنجم مدیریت شهری اصلاح شود.

مقدم تعارض و تقابل دستگاه‌های اجرایی را به ضرر مردم دانست و ابراز کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از قسمت‌های مختلف شهرداری خواهان استفاده از آزمایشگاه میکانیک خاک در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری با هدف افزایش کیفیت شدم.

شهردار یاسوج با بیان اینکه اجازه بریز و بپاش در شهرداری یاسوج را نمی‌دهم، افزود: به دلیل بی توجهی به کیفیت پروژه‌ها بسیاری از آسفالت خیابان‌های یاسوج با گذشت مدت اندکی کنده شده و به عنوان یک زباله بزرگ، روزگار را بر کارگران شهرداری سخت‌تر کرده است.

مقدم با تاکید بر اینکه عدم توجه به کیفیت پروژه‌ها هدر دادن سرمایه است، ادامه داد: انتظار داریم مسکن و شهرسازی نسبت به کوتاه کردن دوره برگزاری کمیسیون ماده 5 اقدام کند  و مشتاق هستیم کارگروه مشترکی را با این اداره در زمینه ساختمان و زیرساخت‌ها با خروجی دوطرفه برای بررسی داشته باشیم.

وی خواستار دوری از جزیره‌ای عمل کردن شد و ابراز کرد: بنا داریم شهر یاسوج را برای نماسازی به نواحی مختلف بر اساس تمکن مالی، تپوگرافی و موقعیت تقسیم کنیم و در این زمینه نیز مشوق‌های را ایجاد کنیم.

مقدم با تاکید بر اینکه بدون مشارکت مردم امکان ساختن شهر وجود ندارد، افزود: با هدف افزایش مشارکت مردم بنا داریم طرح ” همیار شهردار” را در محلات و مناطق مختلف شهر یاسوج اجرایی کنیم.

شهردار یاسوج از ایجاد یاسوج بزرگ در آینده خبر داد و گفت: با توجه به در دستور کار بودن الحاق حاشیه شهر یاسوج انتظار می‌رود طرح جامع و تفصیلی شهر تسریع یابد تا شهرداری مادوان و دهیاری‌ها دیگر سلیقه‌ای عمل نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=257355
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود برشهردار اگاه وفهیم شهریاسوج که بااگاهی ازنقاط ضعف وقوت محلات مختلف شهر برنامه ریزی میکند

  2. بهشت عطااله گفت:

    انشاله با تدابیر شما بتوانیم با افتتاح پل سه وچهاربشار از مشکلات ترافیکی رهایی یابیم

  3. شنبلیله گفت:

    سلام لازمه این کار ابتدا فرهنگ سازی است دوم رعایت اصول زیر سازی بالاخص استفاده از تجربه و تخصص شرکت آزمایشگاه مکانیک خاک در همه مراحل تا پایان کار سوم استفاده از آسفالت مرغوب از کارخانجات آسفالت سازی استاندارد و چهارم دعوت و انتخاب بهترین پیمانکار

  4. شهروند مطالب گر گفت:

    از مهمترین مشکلات شهر یاسوج نبود زیر ساخت وآینده نگری است .
    ایا برای ترافیک شهر کاری شده است .
    آیا برای ورودی وخروجی شهر پیش بنی شده است .
    شهر یاسوج را می توان به راحتی با یک کمر بند سبز 60متری در اطراف کامل شهر که از بنسنجان شروع ،بالاتر از ارمها ،نعصوم اباد ،محمود اباد،سروک واز سمت شرق چنارستان ،شهرک فرودگه تا به گوشه ومهریان بلهزار متصل شود تا این شهر جان تازه بگیرد .
    ومشکل ترافیک شهر کمربند اطراف شهروساخت ذیرگذرها در داخل شهر

  5. یعقوب-پرندوار گفت:

    ان شاالله جناب شهردار با درایت و مدیریت خوبشون و با تعامل با اعضای محترم شورای شهر، استاندار و دیگرمجموعه های اجرایی استان تعامل سازنده ای خواهد داشت و شهری در خور مردم فهیم این شهر خواهند ساخت.

دیدگاه شما