چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 16:13

احداث مرکز تجاری و خدماتی در یاسوج / ایجاد ۳ هزار اشتغال

نشست مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین‌گستر وابسته به سازمان اقتصادی کوثردر یاسوج برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: با احداث مرکز تجاری یاسوج زمینه اشتغال سه هزار نفر در این شهر فراهم می‌شود.

خادمی امروز در ادامه از ساخت مرکز تجاری یاسوج توسط این گروه سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: احداث مجتمع تفریحی، رفاهی، خدماتی در زمین تأمین اجتماعی خیابان فردوسی یاسوج یکی از دغدغه‌های مسؤولان استان بود که به همت این گروه سرمایه‌گذاری مرکز تجاری یاسوج در این مکان احداث می‌شود.

استاندار کهگلویه و بویراحمد رویکرد اصلی استان را حمایت از سرمایه‌گذاران دانست و اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران جزء وظایف اصلی مسؤولان استان است، بدین منظور ما از سرمایه‌گذاری در استان به صورت جدی حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نباید مانعی بر سر راه سرمایه‌گذاران در استان ایجاد شود، گفت: ایجاد مانع بر سر راه سرمایه‌گذاران خلاف قاعده است و نباید بروکراسی‌های اداری مانعی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر یاسوج فاقد سینما است، گفت: به همت این گروه سرمایه‌گذاری سینما و پارکینگ که یکی دیگر از نیازهای اساسی این شهر است احداث می‌شود.

خادمی با اشاره به مزایای اجرای این مرکز تجاری افزود: این مرکز تجاری و تفریحی مزایای فراوانی دیگری از جمله ایجاد فضاهای ورزشی، تفریحی و رفاهی دارد و هیچ عقل سلیمی در استان نباید با اجرای این طرح مخالفت کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود به میزان اشتغالزایی این طرح اشاره کرد و افزود: میزان اشتغالزایی این طرح بالای ۳ هزار نفر است، در حالی که با احداث کارخانه‌های پتروشیمی ۳۰۰ نفر به کار گرفته می‌شوند.

وی با بزرگ ارزیابی کردن اجرای این طرح توسط سازمان اقتصادی کوثر، گفت: میزان اشتغالزایی این طرح بزرگ ۱۰ برابر ایجاد کارخانه پتروشیمی است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح جزء پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان است و در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی می‌شود.

خادمی در پایان بر همکاری همه دستگاه‌های استان برای احداث این مرکز تأکید کرد و گفت: مجموعه استان نهایت همکاری خود را در این طرح انجام می‌دهد و می‌طلبد سرمایه‌گذاران طبق نقشه پیش بروند.

احداث مرکز تجاری و خدماتی در یاسوج

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین‌گستر سازمان اقتصادی کوثر از ایجاد مرکز تجاری و خدماتی در شهر یاسوج خبر داد.
کرامت نرگس‌نژاد در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسؤولان استان اظهار کرد: گروه سرمایه‌گذاری عمران ساختمان معین‌گستر سازمان اقتصادی کوثر در زمینه صنعت ساختمان فعالیت دارد و از صفر تا ۱۰۰ کارهای و فعالیت‌های ساختمانی را انجام می‌دهد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین‌گستر سازمان اقتصادی کوثر بیان کرد: اجرای طرح‌های این گروه سرمایه‌گذاری با توجه به اقتصاد مقاومتی و توزیع عادلانه خدمات است.

وی اضافه کرد: تأکید محمدرضا اسکندری رئیس سازمان اقتصادی کوثر سرمایه‌گذاری در استان‌های در حال توسعه است و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد را به همین منظور انتخاب کردیم.

نرگس‌نژاد از ایجاد مرکز تجاری، تفریحی، رفاهی، ورزشی و خدماتی در این شهر خبر داد و گفت: این طرح در مساحت ۲۰ هزار متر مربع و زیربنای ۸۵ هزار متر مربع در ۶ طبقه در کمتر از سه سال اجرا خواهد شد.

وی میزان سرمایه‌گذاری این طرح را ۳۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت: سرمایه‌گذاری در این طرح با ارزش زمین ۳۰۰ میلیارد تومان است که با همکاری مسؤولان و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت ۱۰۰ درصدی اجرا می‌شود و پروژه متفاوتی در این استان خواهد بود.

نرگس‌نژاد اضافه کرد: در کنار سایر خدمات که در این مرکز تفریحی، تجاری، خدماتی و رفاهی ایجاد می‌شود سینما نیز احداث می‌شود، زیرا یکی از مطالبات مردم احداث سینما در این شهر است، ضمن اینکه پارکینگ در مساحت گسترده‌ای در این مرکز احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: در ۸۵ هزار متر مربع زیربنای این مرکز تجاری و تفریحی ۱۸ هزار متر مربع برای مراکز تجاری، ۳۵ هزار متر مربع پارکینگ، یک هزار و ۵۰۰ متر مربع شهربازی، بیش از چهار هزار متر مربع رستوران و بیش از دو هزار متر مربع سینما در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری معین‌گستر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر در خصوص عملیاتی شدن این طرح، خاطرنشان کرد: اعضای سازمان اقتصادی کوثر ایثارگران و جانبازان هستند و همانطور که در میدان جنگ حضور داشتند در این طرح نیز جهادی فعالیت می‌کنند و به بهره‌برداری می‌رسانند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی برای بهره‌برداری این طرح حدود سه سال و نیم بود اما با اقدام جهادی و کاهش یکساله مدت دو و نیم سال اجرا می‌شود، افزود: این بزرگترین پروژه ساختمانی در استان بوده و یک پروژه شهری فرامنطقه‌‌ای است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=257189
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما