سه شنبه 2 آبان 1396 - 10:24

توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد درباره تمدید مهلت ثبت نام ارشد و تکمیل ظرفیت کارشناسی

براي متقاضيان ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 96 و تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه
به گزارش بویرنیوز، سید سجاد سجادی از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هجدهم وتکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه پیام نور در سال جاری خبر داد و افزود: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر تا روز چهار‌شنبه 10 آبان ماه 96 تمدید شد و همچنین مهلت ثبت نام رشته های مقطع کارشناسی از 29 مهرماه تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.


رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کلیه متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.
وی یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند، نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

سجادی افزود:دانشگاه پیام نور استان دارای سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد شامل رشته روانشناسی گرایش تربیتی مرکز یاسوج و رشته های شیمی آلی و زبان و ادبیات فارسی مرکز دوگنبدان است که داوطلبین می توانند با ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در این رشته ها ادامه تحصیل دهند.

همچنین وی تاکید کرد:دانشگاه پیام نور در سطح استان دارای 205کد رشته می باشد که کلیه متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری 96 شرکت کرده یا نکرده اند،می توانند در مهلت مقرر برای ثبت نام به مراکز و واحدهای استان شامل یاسوج،سی سخت،مارگون،باشت،دوگنبدان،دهدشت،چرام،لنده و لیکک مراجعه کنند و از ترم اول سال تحصیلی 96_97 تحصیل خود را آغاز کنند.
سجادی بیان کرد:

مدارك مورد نیاز شامل موارد زیر است:
۱- اصل و یا گواهی مدرك تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.
۲- اصل و یا گواهی مدرك تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.
۳- اصل و یا گواهی مدرك پیش دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.
۴- گواهی اخذ مدرك كاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرك دیپلم نظام جدید كه فاقد مدرك پیش‌دانشگاهی می‌باشند.
۵- اصل شناسنامه و ۲ برگ كپی از صفحات آن.
۶- اصل كارت ملی و ۲ برگ كپی از آن.
۷- شش قطعه عكس ۴×3 رنگی زمینه سفید.
۸- مدرك نظام وظیفه برای برادران مشمول.
كلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.كلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی یا مركز و یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256966
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارشناسی بدون کنکور ؟؟؟

دیدگاه شما