سه شنبه 2 آبان 1396 - 0:37

اقدام عجیب در ارومیه، ماجرای تعرض سرایدار به یک دختر + عکس

انتشار خبری مبنی بر تجاوز سرایدار مدرسه به دانش آموز دختر پایه ششمی در حالی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی این مساله را تکذیب و مردم را به آرامش دعوت کرده است.

به گزارش بویرنیوز، از صبح امروز اخباری مبنی بر آزار دانش آموز دختر پایه ششمی توسط سرایدار مدرسه در روستای اسلام آباد واقع در شهرستان ارومیه در فضای مجازی منتشر شده است که به دنبال آن شهروندان و ساکنین این روستا در مقابل مدرسه تجمع کرده‌ و به ناسزا گفتن علیه سرایدار پراخته‌اند.

فریدون مصطفوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا در خصوص جزئیات این حادثه می‌گوید: روز گذشته والدین یکی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی راه شهدا از سرایدار مدرسه شکایت کرده‌اند که گویا در شکایت عنوان شده سرایدار مدرسه، دانش آموزان آنها را در آغوش گرفته و به حریم شخصی وی تجاوز کرده است.

وی با تاکید براینکه هنوز تحقیقات پلیس به نتیجه نرسیده است، می‌افزاید: متاسفانه این خانواده با جریحه‌دار کردن احساسات مردمی که در مقابل مدرسه تجمع کرده‌اند، موجب بروز مشکلاتی شده‌اند.

مصطفوی می‌گوید: نیروی انتظامی در تلاش است با آرام کردن مردم نظم را به منطقه بازگرداند تا این پرونده مورد بررسی قرار بگیرد.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر نیروی انتظامی و فرماندار ارومیه در منطقه حضور پیدا کرده‌اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256916
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما