سه شنبه 2 آبان 1396 - 0:13

فرصت استثنایی داوطلبان یاسوجی برای ثبت نام بدون آزمون در بزرگترین دانشگاه دولتی ایران

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج با عنوان اینکه ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور از 29 مهرماه آغاز و تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت، گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، کلیه متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 96 شرکت نموده و یا ننموده اند، می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج در رشته دلخواه خود ثبت نام نمایند.

به گزارش بویرنیوز، دکتر حسین جمالی تاکید کرد: داوطلبان می توانند ضمن اطلاع از رشته های تحصیلی واحدها و مراکز دانشگاه پیام نور ، با به همراه داشتن مدارک به دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج واقع در سرابتاوه، ابتدای جاده شیراز خود مراجعه کرده و ثبت نام نمایند.

 

وی تاکید کرد: کلیه داوطلبان بلافاصله پس از ثبت نام می توانند در کلاس های درس شرکت نمایند.
گفتنی است، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، مدارک مورد نیاز ثبت نام شامل؛ اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش، اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش، اصل و یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش، گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشند، اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از صفحات آن، اصل کارت ملی و 2 برگ کپی از آن، شش قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری و مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول می باشد.
کلیه متقاضیان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی یا مرکز و یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256904
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علیرضا گفت:

    با سلام. دکتر جمالی واقعا دانشگاه پیام نور رو از همه لحاظ بهبود داده است. دانشگاه بعد از حضور ایشون سرو شکل و نظم گرفته و واقعا فوق العاده کار کردن. ما دانشجویان از چنین نیروهایی حمایت قاطع میکنیم.

دیدگاه شما