رسانه دولت:

مقصر مادر چاوز بود نه احمدی‌نژاد +تصاویر

دکتر احمدی نژاد همواره برای اعراض از دست دادن با زنان خارجی که با آداب اسلامی و ملی ایرانیان آشنا نیستند؛ از شگردی شناخته شده استفاده می کند که همان بالا آوردن دو دست به نشانه احترام است. در تصویر منتشر شده از برخورد رئیس جمهور با مادر داغدار هوگوچاوز، شگرد همیشگی دکتر احمدی نژاد با موفقیت روبرو نبوده است.

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: ، سایت موسسه ایران نوشت: انتشار تصویری از همدردی رئیس جمهور با مادر هوگو چاوز بار دیگر بهانه ای برای حمله و توهین به رئیس جمهور فراهم کرده است. همانطور که در تصاویر ذیل مشخص است، دکتر احمدی نژاد همواره برای اعراض از دست دادن با زنان خارجی که با آداب اسلامی و ملی ایرانیان آشنا نیستند؛ از شگردی شناخته شده استفاده می کند که همان بالا آوردن دو دست به نشانه احترام است.

در تصویر منتشر شده از برخورد رئیس جمهور با مادر هوگوچاوز نیز روشن است که رئیس جمهور همچون گذشته دستان خود را به نشانه احترام بالا آورده است اما این بار شگرد همیشگی دکتر احمدی نژاد با موفقیت روبرو نبوده و مادر داغدار چاوز در حالی که اشک از چشمانش سرازیر است، ناگهان دستان خود را بر روی دستان رئیس جمهور می گذارد …

این چند تصویر را هم سایت مذکور برای اثبات مطالبش منتشر کرده است

حادثه از نمایی دیگر
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/19/902604_451.jpg

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
info@boyernews.com

نظرات بينندگان / ۵۲ نظر

  1. باران
    | ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶
    Thumb up 10 Thumb down 7
    احمدی نزاد اصلا" از روی هوس و گناه اینکار رو نکرده اگه ینطوری بود قبلا" هم میتونست از اینجور کارها بکنه.....

    + پاسخ

    ستاره پاسخ در تاريخ اسفند ۲۱م, ۱۳۹۱ ۱۱:۰۵ ب.ظ:

    بابا دست داده یا نداده. مملکت ما مشکلش الان اینه!!!!!!!!!!!!!!!!
    این همه گرونی مردم با سیلی صورتشونو سرخ میکنن. اونو بچسبین اینا چیه

    + پاسخ

  2. آریا
    | ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
    Thumb up 9 Thumb down 3
    واقعا يك دست دادن يا ندادن چه مشكلي را حل يا ايجاد مي كند كه اينهمه جنجال به پا كرده ايد. ايشان عليرغم اشتباهات فراوان در مديريت كشور كه اكثر انتقاد كنندگان فعلي كه قبلا بهش به به و چه چه مي گفتن، آن زمان در مقابل اشتباهاتش نه تنها سكوت كرده بلكه منتقدان او را بي بصيرت معرفي مي كردند. به نظر مي رسد اين كار ايشان بسيار انساني درست و به جا بوده است.بالاخره اين تابو بايد روزي شكسته شود ما هم جزئي بسيار كوچك از اين دنياي بزرگ هستيم. . دست دادن يا ندادن براي اين ملت آب و نان نمي شود.خودتان را اصلاح كنيد اي اصحاب بصيرت.

    + پاسخ

    یکی پاسخ در تاريخ اسفند ۲۱م, ۱۳۹۱ ۷:۵۴ ب.ظ:

    معذرت میخوام اما اگر اون موقع که  ما ایشونو انتخاب کردیم بین بدوبدتر بود واگر در مقابل کاراشون سکوت کردیم به خاطر آرامش جامعه بود اما الان این کارشون که برای شما آب و نان نمیشه برای بردن یک ملت اسلامی زیر سوال کافیه مردم ما اگر پای دین وسط باشه سکوت نمیکنن و حتی براشون از آب و نونم واجب تره!!!!!!!!!!!!

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۲۱م, ۱۳۹۱ ۱۰:۲۵ ب.ظ:

    فقط خدا میداند و بس…..

    + پاسخ

    حسن پاسخ در تاريخ اسفند ۲۱م, ۱۳۹۱ ۱۰:۲۵ ب.ظ:

    آدمایی مثل جنابعالی همیشه دین رو واسطه کوفتن دیگران میکنن و اصلا به هیچ دین وایمونی اعتقاد درست و حسابی ندارن چه برسه دم از آبروی ملت بزنن آخه آدم حسابی همدردی کردن با یک مادر داغدیده که یک ملت دارن با اون همدردی میکنن آبروی ملت رو که نمیبره بماند . براشون آبرو هم به دنبال داره . تا کی میخوای همه چی رو به دیده شهوت نگاه کنی . اصلا بدبختی ملت های مسلمان از اینه که هنوز آدمهایی مثل جنابعالی وجود دارن . اگر تمام کارهای احمدی نزاد رو نمره منفی بدن این کارش بیسته بیسته .

    + پاسخ

    a پاسخ در تاريخ اسفند ۲۳م, ۱۳۹۱ ۷:۲۱ ب.ظ:

    خیلی خوب گفتی واقعا مشکل ما این طور آدما هستن.

    حسین پاسخ در تاريخ اسفند ۲۱م, ۱۳۹۱ ۱۰:۳۱ ب.ظ:

    دین درمورد سالخوردگان چی میگه؟!!
    تو دین اسلام حجاب برای سالخوردگان واجب نیست
    بعدشم در چه شرایطی این اتفاق افتاد اینقدر خشک مذهب نباشید از نظر من که نه برید از یه آدم مطلع بپرسید ببینید اگرم این اتفاق افتاده باشه از نظر اسلام ایرادی بهش وارده یا نه؟!!
    یعنی شما واسه پییر زنم…..
    اسلام به خطر نیفتاده منافع بعضی از افراد در بهم زدن جو هستش

    + پاسخ

    علی پاسخ در تاريخ اسفند ۲۲م, ۱۳۹۱ ۱۲:۴۵ ق.ظ:

    مردم واسه یه کیلو برنج دارن خودشونو به اب و اتیش میزنن اونوقت شما حرف از محرم و نامحرم میزنید!؟ فقط امثال شما که نفسشون از جای گرم در میاد میخواید با این حرف ها بگید که هیچ مشکلی در کشور نیست و همه در اسایشند فقط مشکل جامعه مون همینه.

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۲۶م, ۱۳۹۱ ۱۲:۲۰ ق.ظ:

    خواهشا نظر خودت و به عموم مردم نصبت نده ! دین چیه ؟؟؟؟ همین اراجیفی که به زور به خورد مردم می دن و میگی دین ؟؟؟؟؟؟؟ به این سوالم یه کم فکر کن

    + پاسخ

    تئو پاسخ در تاريخ اسفند ۲۷م, ۱۳۹۱ ۵:۵۴ ب.ظ:

    من هم جزئی از ملتم و عوض خودم میگم برای من آب و نون مهمتره… رئیس جمهور یا هر کسی میتونه با یه خانوم در حد روابط دیپلماتیک دست بده یا روبوسی کنه… هیچ موردی نداره… از طرف خودم نه ملت ایران….

    + پاسخ

  3. ناشناس
    | ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
    Thumb up 5 Thumb down 4
    رییس جمهور کار درستی انجام داده ابراز همدردی با یک مادر داغدیده این برای بعضی ها شده سوژه مسئله رفاه مردم ایرانه سر بلندی ایرانی مساله اینست دست دادن یا ندادن

    + پاسخ

  4. درست
    | ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳
    Thumb up 5 Thumb down 3
    روحیه واقعی افراد خدا به موقع بر ملا میکنه مال احمدی نژاد هم کرد خدایا شکر. چرا زمان خاتم اشکال داره برا این نداره اشکال داره زیاد هم داره دین که هیچ عرفو هم زیر سوال برد

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۲۰م, ۱۳۹۱ ۱۱:۴۵ ب.ظ:

    خاتمی دست دراز کرد سمت دختران ایتالیای ولی احمدی نژاد دستشو مثل چینی ها کرده بود
    در ثانی ایت الله بهجت هم گفته لمس زنان مسن اگه از روی هوش نباشه مشکلی نداره
    ثالثا به نظرم بهتر بود احمدی نژآد هلش می داد خانمه رو اونبر اونوقت شما راحت می شید

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۲۱م, ۱۳۹۱ ۴:۰۶ ب.ظ:

    هر دو کار آقایون اشتباه بوده وسهوی . گاهی برای کسانی که ادعای دین دارند هم اتفاق میفتده.مهم اینه که ما اطرافیان اخلاق رو رعایت کنیم و بیخودی جو رو متشنج نکنیم.

    + پاسخ

    مرصا پاسخ در تاريخ فروردین ۲۲م, ۱۳۹۲ ۸:۴۶ ب.ظ:

    بخدا من وقتی این مسایل رامی بینم ناراحت میشوم محرم نامحرم حالیمه هرگزهم با یک نامحرم دست ندادم کلا رعایا میکنم ولی شمارابخدا به دین به پیغمبر اینقدر روی این مسایل مانور ندین مگه بی کارین چرادوست دارین اینقدرمسایل رابزرگ کنین نیکی کریمی اقای انتظامی رادرآغوش گرفت آبروی آقای انتطامی روبردین حالا هم افتادین به جان آقای احمدی نژاد مثل اینکه شما سوژه های این چنینی رادوست دارید

    + پاسخ

  5. چه حرفا
    | ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱
    Thumb up 2 Thumb down 1
    ما ایرانی هستیم مسئله زمانی بزرگ میشه که تو بوق بره وگرنه خیلیا کارای بدتراز این کردن که تو بوق نرفته

    + پاسخ

  6. علیرضا
    | ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۸:۱۷
    Thumb up 5 Thumb down 3
    الان بد شد که احمدی نژاد ادای متحجرا رو در نیاورد؟ دم احمدی نژاد گرم. بابا ایول. تا بسوزن آدمایی که نمیتونن ببینن!

    + پاسخ

  7. SNIPER
    | ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
    Thumb up 7 Thumb down 6
    درود بر احمدی نزاد که زیباترین کار انسان دوستانه کرد درود

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۲۱م, ۱۳۹۱ ۴:۴۰ ب.ظ:

    درود بر احمدی نژاد و مشائی

    + پاسخ

    س پاسخ در تاريخ اسفند ۲۳م, ۱۳۹۱ ۷:۲۴ ب.ظ:

    ببند بابا

    + پاسخ

    اردوان پاسخ در تاريخ اسفند ۲۱م, ۱۳۹۱ ۷:۳۹ ب.ظ:

    درود بر احمدی نژاد خیلی دوست دارم دکتر

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۲۱م, ۱۳۹۱ ۹:۳۰ ب.ظ:

    موافقم

    + پاسخ

    ی پاسخ در تاريخ اسفند ۲۱م, ۱۳۹۱ ۹:۳۲ ب.ظ:

    موافقم

    + پاسخ

  8. امین
    | ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
    Thumb up 4 Thumb down 3
    بسيار كار خوبي كرد

    + پاسخ

  9. ناشناس
    | ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۳
    Thumb up 2 Thumb down 3
    آقایx اون موقع فقط دست داد ،همین شماها پدرشو دراوردید،حالا این عمل قبیحانه روکرده به همین راحتی ازش عبور میکنید.واقعاجای تعجب داره چرا بعضی ها سکوت کردند؟؟؟؟؟

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۲۳م, ۱۳۹۱ ۹:۱۱ ق.ظ:

    یعنی اینقدر اسمش بده که میگی آقای x؟ یا دوست نداری کسی اسمش رو بدونه.

    + پاسخ

    ث پاسخ در تاريخ اسفند ۲۳م, ۱۳۹۱ ۷:۲۸ ب.ظ:

    اصلا معنی کلمه قبیح را می دونی؟ اصل چیزی در مورد دین اسلام می دونی؟ چرا نارضایتی هایی که از این آقا داری را با عملی که حالا انجام داده می خواهی بیان کنی.

    + پاسخ

    979 پاسخ در تاريخ اسفند ۲۵م, ۱۳۹۱ ۱۲:۲۰ ق.ظ:

    متسفانه عده ای که میخوان این مضوع رو با مضوع اقای خاتمی بکنن که یک قیاس نادرست هست از خاتمی بارها با دختران جوان سرزده اما از اقای احمدی نژاد ناخواسته بخونید متن خبر رو ببینید عکس رو اصرار از مادر هوگو بوده .عده ای بوق کردن که احمدی نژاد اینکار رو کرد و فرداش گفتن احساس همدردی هست اشکال نداره مراقب ضربه های دشمن باشیم .بدانیم کجا باید پاسخ دهیم چه پاسخی دهیم .

    + پاسخ

    ناشناس نیستم پاسخ در تاريخ فروردین ۷م, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۱ ق.ظ:

    چطوری تشخیص دادی که مادر چاوز اصرار کرده؟

  10. ناشناس
    | ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۴
    Thumb up 4 Thumb down 1
    چرا انقدر عیب میگیرید خدا کنه یک روز سر شماهم بیاد هههههههههههههه

    + پاسخ

  11. یک ایرانی
    | ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۵
    Thumb up 2 Thumb down 3
    از آدمی که زود جوگیر می شه ازاین بیشتر نمی شه انتظارداشت

    + پاسخ

    چنگیز پاسخ در تاريخ اسفند ۲۳م, ۱۳۹۱ ۷:۳۰ ب.ظ:

    با جو گیر شدنش موافقم ولی عملی که انجام داده زشت نیست

    + پاسخ

  12. یاسر
    | ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۳
    Thumb up 3 Thumb down 3
    مگه چیکار کرده بنده خدا این قد شلوغش می کنید . طفلکی رو اینقد باهاش ور نرید که خدا با همین شما رو امتحان می کنه.....

    + پاسخ

  13. صهونیست
    | ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۵
    Thumb up 1 Thumb down 2
    اجمدی نزاد اوضاع مملکت خودشو درست کنه ایراز همدردی پیش کش.کی با ما همدردی میکنه

    + پاسخ

  14. علی
    | ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸
    Thumb up 2 Thumb down 1
    احمدی اینبار عیبی نداره ولی دیگه تکرار نشه

    + پاسخ

    ف پاسخ در تاريخ اسفند ۲۳م, ۱۳۹۱ ۷:۳۲ ب.ظ:

    تو کی هستی که برای دیگران صحیح و غلط مشخص می کنی؟

    + پاسخ

  15. عباس یزدی
    | ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۸
    Thumb up 2 Thumb down 0
    یک پیرزن 70-80 ساله که صاحب چندین فرزند 50- 60 ساله هست فرزندش را از دست داده حالا صمیمی ترین دوست فرزندش را دیده این پیرزن طبیعی است که بی تابی کند رییس جمهور باید ایشان را رد می کرد؟ از ایشان فرار میکرد؟ رییس جمهور دستانش را به نشانه احترام مقابل صورت گرفته پیرزن آمده جلو ... و خود را روی دستان رییس جمهور انداخته مصافحه کو؟ در آغوش گرفتن کجا ای کسانی که ادعای مسلمانی و اصولگرایی دارید ایمان خود را ارزان نفروشید

    + پاسخ

    ص پاسخ در تاريخ اسفند ۲۳م, ۱۳۹۱ ۷:۳۴ ب.ظ:

    درسته. ولی اسم دین و ایمان را خواهش می کنم وسط نکش از دین وایمان خیلی داره الان استفاده ی ابزاری میشه.

    + پاسخ

    حسین پاسخ در تاريخ اسفند ۲۳م, ۱۳۹۱ ۷:۳۵ ب.ظ:

    دمت گرم، گل گفتی

    + پاسخ

  16. ناشناس
    | ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    آره باهات موافقم

    + پاسخ

  17. فرشته
    | ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۸
    Thumb up 0 Thumb down 1
    واقعا مردم چه کارا که نمی کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اخر زمان شده

    + پاسخ

  18. رضا
    | ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
    Thumb up 0 Thumb down 1
    اینم از اون کارا بود هر چی بگی از دکتر بر میاد

    + پاسخ

  19. ناشناس
    | ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    چی شده مگه؟بابا ابراز همدردی مگه اشکالی داره؟همین شما که ایراد میگیرید به نامحرم دست داده اگه اصل دینو میشناختید همچین حرف بیخودی رو نمیزدید.مشکل شما اینه که اصلا نمیدونید یه مسلمان چجوری باید رفتار کنه.تسکین دادن یه مادر داغدیده هفتادساله تو هیچ دین و آیینی کار زشت و ناپسندی نیست.حتی اگه نوازشش کنی. ما هم مثل شماها تو این مملکت مشکلات زیادی رو داریم تحمل میکنیم ولی دیگه دلیل نمیشه بهانه های بین اسرائیلی بگیریم.

    + پاسخ

  20. مهدیه سیفی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    شاید از روی هوس نبوده فقط همدردی،این همه گناه ما انجام میدیم حالا ی دست دادن این شده گناه نابخشودنی!

    + پاسخ

  21. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    عکس آخری چی؟ بازم احترام چینیه؟ بابا این احمدی نزاد عوض شده . من مخالف نیستم ولی بعضیا خیلی دو آتیشه دفاع میکنن

    + پاسخ

  22. emroz.raz@gmail.com
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
    Thumb up 0 Thumb down 1
    ااااااا چقدر گیر می دید ،دکی راحت باش...................

    + پاسخ

  23. ناشناس
    | ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اصلا ار این خبر ها نیست

    + پاسخ

  24. ناشناس
    | ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اینگار خاتمی رو یادتون رفت به زنان جوان ایران وخارجی دست می زد یا دست میداد حداقل احمدی با زنان جوان این رفتار ونشون نداد در دین ما گفته شده زنان پیر نیازی به گرفتن حجاب ندارند.

    + پاسخ

  25. ناشناس
    | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ای خدا خودت قضاوت کن از دست این ملت با این تفاسیر و تعابیر عجیب و غریب داریم دیوونه می شیم!!!

    + پاسخ

  26. ناشناس
    | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    شاید اگه ماهم جای اون بودیم چنین کاری میکردیم ایشون توی یک موقعیت انجام شده قرار گرفته بود که راه گریزی نداشت وعکس العملشون هم کاملا منطقی بود به هرحال مشکل مملکت مادر حال حاضر این نیست

    + پاسخ

  27. ناشناس
    | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    شاید اگه ماهم جای اون بودیم چنین کاری میکردیم ایشون توی یک موقعیت انجام شده قرار گرفته بود که راه گریزی نداشت وعکس العملشون هم کاملا منطقی بود به هرحال مشکل مملکت مادر حال حاضر این نیست

    + پاسخ

ثبت نظر »

۱) بويرنيوز، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است