شنبه 29 مهر 1396 - 21:32

خط و نشان جدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مدیران پروازی شهرستان ها!/شهرستانی که مشکل بودجه ندارد!/روایتی جالب از یک درد در استان!(+تصاویر)

گروه سیاسی- استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی از پروژه های دنا و برخی پروژه های شهرستان بویراحمد بازدید کردند.

به گزارش بویرنیوز، استاندار به روال روزهای اخیر جهت سرکشی از شهرستان ها، بازدید از پروژه ها، شناسایی مشکلات و حضور در شورای اداری با همراهی نماینده بویراحمد و دنا، معاون عمرانی و جمعی از مسئولان استانی به شهرستان دنا سفر کرد.

دکتر علی محمد احمدی به روال معمول حضور در شهرستان ها، بازدید از پروژه ها، حضور در شورای اداری و بحث و تبادل نظر با مسئولان و متولیان پروژه ها و همچنین سخنان مردم را در دستور کار داشت، در ادامه مهم ترین سخنان استاندار در سفر به دنا می آید:

*برای توسعه، مسئولان باید پای کار باشند و با هدف و برنامه کار کنند

*در حوزه زیرساخت‌ها؛ نکته اساسی توسعه راه‌ها است، راه های ارتباطی شهرستان دنا به ویژه محور یاسوج سی سخت و یاسوج اصفهان باید با شدت و سرعت بیشتری اجرا شود

*توسعه گردشگری به ویژه در شهرستان دنا باید در اولویت باشد، گردشگری یکی از 3 ظلع مهم توسعه دنا است

*مدیریت منابع آبی، استفاده بهینه از حق آبه ها و استفاده از شبکه های نوین آبیاری در کشاورزی امری مهم است

* قاعدتاً پایه معیشتی روستائیان دامداری و کشاورزی است و بنا براین باید فنی‌ترین سازمان امور عشایری در این جا مستقر باشد و جای تأسف است، چرا باید با همچنین جمعیت دامدار و کشاورز، سازمان امور عشایری متولی آنها وجود نداشته باشد

*اگر به یک سوپرمارکت برق نرسد، فرماندار و امام جمعه دستپاچه می‌شوند که چرا برق به این سوپرمارکت نرسیده است، اما اگر دامدار ما فرزندش مریض شود و یا دامش تلف شود، کسی پاسخگو نیست چرا که در این شهرستان متولی ندارد و این نشان می‌دهد که ما مسیر را خوب شناسایی نکرده‌ایم و درست نیامده‌ایم!

*استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت گفت: یادداشت کنید که اینجا به عنوان پایلویت مشاغل خانگی و روستایی شناخته شود و طرح جامع آن تدوین شود.

* تا معیشت و اقتصاد مردم یک جامعه خوب نشود، نباید انتظار رفتارهای فرهنگی از سوی آنها باشیم.

*نمایندگان این استان پرتلاش و پیگیر کارها هستند، اما این به معنای این نیست که ما کاستی مدیریتی نداریم، ضعف برنامه‌ریزی و ضعف نظارت نداریم.

*اطلاعاتی رسیده که بعضی از مدیران هر روز می‌روند و می‌آیند، و بعضاً دیر بر سر کار حاضر می‌شوند. و به بهانه‌هایی زودتر از محل کار خارج می‌شوند/ مانعی برای انجام مأموریت و کارهای دولتی نیست، اما شنیده‌ام که مسیرها پر از خودروهای دولتی مدیرانی است که از خانه می‌آیند. البته من این قضیه را کنترل خواهم کرد. و البته باید بدانید مسوولیت‌ها امانتی است که مردم و خداوند منان بر دوش ما گذاشته است.

غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد ودنا:

-مهم‌ترین عناصری که در توسعه شهرستان بسیار حائز اهمیت است ایجاد مقدمات و زیرساخت‌هایی از جمله راه، برق و جذب سرمایه‌گذار است

-در حوزه برق و آب خدمات شایسته‌ای در روستاها انجام گرفته است.

-طرح بزرگ پمپاژ آب شهرستان دنا که ۸۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی زیر آن آبیاری می‌شوند.

-با بیان اینکه با کلمه محروم مخالف هستم، و باید آهنگ توسعه را ذهن‌هایمان داشته باشیم

بهشتی؛ فرماندار شهرستان دنا

+دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه آبرسانی شهرستان دنا  عملکرد مطلوبی دارند و در حوزه بهداشت و درمان نیز خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

+شهرستان دنا به لحاظ امنیت در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد و این نعمت بزرگ را مدیون نیروهای خدوم انتظامی، سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

+بر خلاف سایر شهرستان‌ها، که اذعان می‌کنم ما برای انجام کارهایمان بودجه کافی نداریم، اما این شهرستان به لحاظ بودجه‌ای و اعتبارات مشکلی ندارد، و بودجه کافی دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256459
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما