شنبه 29 مهر 1396 - 20:34

جذب دانش‌آموازن ممتاز نیازمند کهگیلویه وبویراحمدی در بنیاد نیکوکاری ابرار/

به گزارش بویر نیوز،” جبار کیانی” به ایلنا در یاسوج گفت: اتاق بازرگانی یاسوج در راستای انجام برخی فعالیت‌های اجتماعی و خیریه، دانش آموزان ممتاز و نخبه کهگیلویه و بویراحمدی را با نظارت این اتاق در قالب طرح بنیاد نیکوکاری ” ابرار ” جذب می کند.

وی با تشریح برخی وظایف بنیاد نیکوکاری ” ابرار “، اظهار داشت: هم اکنون 150 دانش آموز ممتاز کهگیلویه و بویراحمدی در مقاطع مختلف تحصیلی و با نظارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج جذب و بورسیه شده اند.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج افزود: مهمترین ملاک‌ها برای انتخاب دانش آموزان نخبه و بورسیه شدن آنان در این بنیاد، داشتن معدل بالای 17 و نیازمندی آنان است.

کیانی گفت: اتاق بازرگانی یاسوج با همراهی بنیاد نیکوکاری “ابرار”، بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان نخبه و نیازمند کهگیلویه و بویراحمد را پرداخت می کند.

وی ادامه داد: دانش آموزان جامعه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد نباید از دانش آموزان جامعه شهری عقب بمانند و در همین راستا، اتاق بازرگانی یاسوج در هوشمندسازی مدارس عشایری استان نیز مشارکت دارد.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: این اتاق در زمینه هوشمندسازی مدارس عشایری نیز برخی وسایل موردنیاز را به مدارس عشایری استان تحویل داده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256449
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما