شنبه 29 مهر 1396 - 0:45

آیت‌‌الله ملک‌حسینی: در صورت تبعیض در تقسیم بودجه ورود خواهم کرد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تبعیض در تقسیم بودجه ورود خواهم کرد.

به گزارش بویرنیوز، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در سفر به شهر قلعه رئیسی ضمن تقدیر از حضور مردم و مهمان‌نوازی مردم شهر قلعه رئیسی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در برابر استکبار می‌ایستد و بر پایه آیه اشدا علی الکفار اگر حمایت از انسان‌های محروم می‌کند بر پایه این آیه است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی این افتخار را دارد که از انسان‌های محروم و مظلوم حمایت و دفاع می‌کند.

وی افزود: بند بند سخن ترامپ حاکی از این بود که سیاست‌گذاری ایران و انقلاب اسلامی در مقابل استکبار و در حمایت از مظلومین پاسخ داده است، دشمن از خود دفاع می‌کند و از جملاتی که توهین‌آمیز و گاهی ذلت‌بار استفاده می‌کند.

ملک‌حسینی گفت: اما بسیاری مواقع همه خشونت‌ها، توهین‌ها و ذلت‌ها حاکی از این است که تعبیر رهبر معظم انقلاب در عرصه بین‌اللملی به موفقیت دست پیدا یافته‌ایم و باید در عرصه داخلی به درستی از دستاوردها استفاده کنیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی تاکید کرد: کسانی که در عرصه داخلی ناسپاس انقلاب هستند  باید با آنها شدید بود و کسانی که در همه حال با انقلاب همراه هستند باید نسبت با آنها خضوع داشت.

وی گفت: بسیاری مواقع در داخل کسانی که هیچ اثری در انقلاب ندارند بهره‌مند می‌شوند و بسیاری مواقع افرادی که در همه حال همراه انقلاب هستند و در نماز جمعه‌ها، راهپیمایی و مناسبت‌های ملی هستند که باید مورد مهر و مهربانی قرار بگیرند قرار نمی‌گیرند و این یک اشتباه است که اصلا مورد قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سفرها برای حل مشکلات نیست یادآور شد: سفرهای برای حل مشکلات نیست ولی برای شنیدن مشکلات سفر می‌کنم و همین دیروز قریب به 2 ساعت با فرماندار شهرستان در خصوص مشکلات شهرستان کهگیلویه بحث و صحبت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات این منطقه دقیقا در فکرم هست و آنها را مرور می‌کنم اما حل مشکلات دست مسؤولان است و باید از مسؤولان مطالبه‌گری شود اما بی‌شک اگر تبعیضی در تقسیم بودجه انجام بگیرد چنانچه بفهمم ورود می‌کنم.

وی گفت: یک ماه قبل به یک موضوع بودجه‌ای ورود پیدا کردم و به استاندار قبل گفتم و واقعا تاثیر داشت و درست عمل نشده بود و تبعیض در بخشی صورت گرفته بود که اصلاح شد.

وی افزود: بدون سر و صدا گفتم و میلی هم ندارم که سر و صدا کنم تا بگویند شجاع است و در آن مواردی که ایراد وجود دارد از خدا می‌خواهم کمک کند تا آنچه حق است را بگویم.

آیت‌الله ملک حسینی به موضوع گاز چاروسا اشاره و بیان کرد: در سفر قبلی با پیگیری مدیرعامل قبلی و جدید گاز و با همت نماینده قبل و جدید شهرستان غیرت خود را بکار بستند و نماینده کنونی شما با غیرت تمام پیگیر مساله هستند.

وی افزود: مشکلات یکی پس از دیگری برطرف می‌شود ولی نه به سرعت و باید صبر داشته باشید و شرایط جامعه را بسنجید و کشوری که ذلت را نخواست ولی عزت را خواست باید صبر خیلی عوامل را داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هر چیزی را باور کنید یک چیزی را باور نکنید و آن این است که اگر بگویند دشمن تحریم را بردارد خواهد گذاشت مردم رنگ رفاه، عزت و رنگ نعمت را ببینید این را باور نکنید چرا که دشمن امروز شما از تبار بنی‌امیه هستند.

وی در پایان با تقدیر از امام جمعه قلعه‌رئیسی عنوان کرد: امام جمعه قلعه‌رئیسی به بیان مشکلات منطقه و مردم می‌پردازد که جای تقدیر دارد و از مسوولان استان می‌خواهم که دغدغه‌ها را پی‌گیری کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256273
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما