جمعه 28 مهر 1396 - 22:20

کنایه ها و هشدار جدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اعضای شورای شهر یاسوج!

گروه سیاسی- یاسوج به عنوان پیشگام و پیشانی استان باید در شان مردم آباد شود.

به گزارش بویرنیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی با مجموعه شورا و شهرداری یاسوج، اظهار داشت: مسلماً توقعات دو طرفه است، همانطور که شورا و شهرداری از مجموعه دولت انتظاراتی دارند، ما نیز توقعاتی داریم و به گفته معروف “چه خش بی مهربانی هر دو سر بی”!

دکتر احمدی گفت: آنموقع رفتید بین مردم و گفتید همه جا را گل و بلبل می کنید حالا باید پیگیر باشید، و در خدمات رسانی ایده آل به شهروندان بکوشید.

وی افزود:  در 4 سالی که در مجلس بودیم به وضوح دیدم حاج زارعی چه زحماتی برای این مردم می کشد.

احمدی تصریح کرد: امروز مدیریت شهری با رنگ آمیزی یک پیاده رو و جدول کشی و این دست خدمات تفاوت های زیادی دارد، در شهرها باید حکمرانی خوبی اعمال شود و این وظیفه شماست که از فرصت هایی که به شما داده شده نهایت بهره را برای بهبود و توسعه شهر به کار ببندید.

استاندار استان خطاب به اعضای شورای شهر عنوان کرد: هدف مشترک همه ما تبدیل شهر به مکانی در شان مردم است، در این راستا شما بروید مشکلات را شناسایی کنید، راهکار عملی ارائه کنید، بنده و حاج زارع هم در کنار شما هستیم و قطع به یقین کمک میکنیم.

احمدی ادامه داد: قبلا گله از فضای غیر تخصصی در شورا بود، امروز میبینم فضای تخصصی در شورای شهر یاسوج حاکم است، مردم انتخاب و وظیفه خودشان را به خوبی انجام دادند، حالا وظیفه شماست که مدیریت کنید و با تبدیل گفته ها و وعده هایتان به برنامه های عملی، شهر با به سمت و سوی آبادانی ببرید.

استاندار البته با کنایه به بیان مشکلات عدیده بدون ارائه راهکار عملی توسط برخی اعضای شورای شهر هم اشاره کرد و اینطور گفت: ببینید اگر قرار باشد برای هر مشکلی من مستقیم به وزیر کشور مراجعه کنم که استان فلان مشکل و فلان معظل و غیره را دارد که ایشان حتما خواهد گفت تو را گذاشتیم مشکلات را حل کنی! بنابراین شما هم مستمر پیگیر باشد اگر جایی به بن بست خوردید مراجعه کنید حتما کمک می شود، اگر در توان ما هم نبود با ظرفیت خودمان و نمایندگان از بالا پیگیر میشویم.

دکتر احمدی افزود: پل سوم و چهارم از اولویت های بنده در یاسوج است، برای پل چهارم اعتباری که نیاز دارد در هفته های آتی داده می شود.

وی با اشاره به حل مشکل تصفیه خانه یاسوج و آغاز به کار مراحل آن، ادامه داد: طرح جامع گردشگری یاسوج باید تدوین شود تا وظیفه سازمان ها مشخص شود، هر کس وظیفه اش را بداند و عملی کند.

استاندار به معظل حاشیه نشینی یاسوج هم اشاره کرد و گفت: من هم بیشتر وقتم در یاسوج است و خوشحال میشم اینجا مشکل حاشیه نشینی نباشد، برای بنده تفاوت ندارد شهرستان های استان، خوشحال میشم در همه جای استان حاشیه ها و بافت های فرسوده اصلاح شود.

وی بر لزوم المان سازی و زیبا سازی فضای شهر به شیوه چشم نواز، اصولی و با برنامه نیز تاکید کرد.

علی محمد احمدی افزود: قصد داریم وارد حوزه استفاده از کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت شویم، مردم باید بدانند با استفاده از این فضا با صرف هزینه های کمتر به کالاها و خدمات با کیفیت تری دسترسی پیدا می کنند، باید بدانند با عملیاتی شدن این طرح بسیاری از مشکلات شهری مرتفع می شود.

وی به فرهنگ به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه هایش اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات ما در حوزه فرهنگ است، اطلاعات زندگی شهری باید از تریبون های مختلف به مردم ارائه شود، باید از همه ظرفیت ها از جمله جشنواره های مختلف برای نشاط آفرینی سالم برای مردم بهره برد.

احمدی وعده پیگیری کارخانه آسفالت، بودجه شهرداری یاسوج و ارائه تغییراتی در قالب قانون را داد و البته به اعضای شورای شهر هشدار داد در صورت مشاهده دخالت مسائل فامیلی و خانوادگی در شورا سخت گیری های شدیدی به ویژه در تخصیص های مالی را اعمال خواهد کرد.

احمدی به گلایه از رفتن پول نفت و گاز از استان هم اینطور گفت:  به صورت سربسته می گویم، ما خودمان مقصریم! شاید روزی دلیل آن را گفتم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: اعضای شورا بروند مطالعه و بررسی کنند، برای مشکلات راه حل ارائه کنید ما هم قول میدهیم برای مرتفع شدن مشکلات در کنارتان باشیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256260
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما