جمعه 28 مهر 1396 - 13:21

توصیه جالب نماینده بویراحمد و دنا به استاندار کهگیلویه و بویراحمد/آخرین وضعیت پل سوم بشار و بافت های فرسوده یاسوج

گروه اجتماعی- آقای استاندار برای اینکه مردم به نیکی از شما یاد کنند و نامتان در اینجا ماندگار شود باید اقدام شاخص و ارزشمندی برای مرکز استان به یادگار بگذاری.

به گزارش بویرنیوز، نماینده بویراحمد و دنا در جلسه هم اندیشی اعضای شورا و شهردار یاسوج با حضور استاندار اظهار داشت : آقای استاندار به شما عرض میکنم یکی، دو نفر از استانداران کارهای خوبی انجام دادند، آثار خوبی از خود بر جای گذاشتند و و نامشان در این استان ماندگار شد.

غلام محمد زارعی گفت: آقای دوستی با نگان عمران شهری که داشت و با توسعه فضای سبز در حاشیه بشار ماندگار شد و آقای رجاء نیز بخاطر دغدغه هایی که برای اصلاح ورودی های یاسوج و توسعه فضای سبز داشت نامش در استان ماندگار شد، البته مابفی نیز اقدامات خوبی داشتند، این را گفتم که بدانید شما هم میتوانید با اقدام شاخص در مرکز استان در نام ها جاودانه باشید.

زارعی افزود: یاسوج فقط متعلق به مردم شهر نیست، مرکز استان و مال همه است، هم مردم استان و هم مسافران و گردشگران و باید آنطور که شایسته است دیده شود.

نماینده بویراحمد به اعضای شورای شهر یاسوج توصیه کرد: باید از همه فرصت ها برای توسعه و خدمات رسانی بهتر استفاده کنید، نباید با فشار به مردم شهر را بسازیم بلکه برای عمران و آبادی شهر باید مشارکت حداکثری مردم را جلب کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه کم شدن فاصله حاشیه و متن شهر از برنامه های جدی اش بود و به استناد آمارها موفقیت های خوبی نیز در این خصوص کسب شده، خاطر نشان کرد: امروز خدمات رسانی به حاشیه ها و روستاهای اطراف هم خوب شده اما یاسوج مغفول مانده که باید در تخصیص ها و برنامه ریزی ها بیش از پیش دیده شود.

وی در خصوص معضل پل سوم بشار گفت:  در برنامه ریزی ها پل سوم را به پلیس راه یاسوج به شیراز وصل کردیم تا هم از بی برنامه گی در آید و هم اینکه برخی مشکلات اعتباری آن حل شود.

نماینده بویراحمد و دنا در خصوص نبود اعتبار برای ساماندهی حاشیه ها و بافت فرسوده یاسوج هم اینطور گفت: جلسه خوبی با وزیر راه داشتیم، برای بافت فرسوده یاسوج کد اعتباری تعریف شد، قیر رایگان نیز اختصاص داده شد و قرار شد تمام بافت های فرسوده مرکز کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256240
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما