جمعه 28 مهر 1396 - 12:27

روایت نحوه شهردار شدن جاوید در بیرجند از زبان رئیس شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: شب گذشته، جلسه فوق‌العاده شورای شهر بیرجند با حضور کارگروه مشورتی و آقای جاوید برگزار شد و ایشان بعد از طرح دیدگاه‌های خود، به عنوان شهردار بیرجند انتخاب شد.
به گزارش بویرنیوز، ابراهیم تقی‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند در گفتگو با سایت های محلی بیرجند، گفت: باتوجه به این که در جلسه روز دوشنبه شورای اسلامی شهر بیرجند آقای محمدعلی جاوید به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری بیرجند پیشنهاد شده بود، از ایشان دعوت شد تا برنامه‌های آقای جاوید مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی افزود: آقای جاوید، یک‌روز به بازدید از مناطق مختلف شهر بیرجند پرداخت و فضای شهر بیرجند و واقعیت موجود شهر را از نزدیک ملاحظه کرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار کرد: شب گذشته، جلسه فوق‌العاده شورای شهر بیرجند با حضور کارگروه مشورتی و آقای جاوید برگزار شد و ایشان دیدگاه‌های خود را مطرح کرد.

 

تقی‌زاده گفت: در جلسه شب گذشته، به تبادل نقطه نظرات پرداختیم و نظر به این که مدتی از ابتدای شهریورماه گذشته بود، گرچه هنوز فرصت بود اما باید تصمیم جهت انتخاب شهردار بیرجند زودتر اتخاذ می‌شد.

 

وی اضافه کرد: باتوجه به تجربه‌ها و سوابق اجرایی آقای جاوید که در بدنه شهرداری بودند و آخرین مسئولیت ایشان، شهردار یاسوج بوده است و همچنین این‌که ضابطه‌مندی، قانون‌گرایی و اشراف به ضوابط شهرداری و شهری جزو نقاط مثبت آقای جاوید بود و در تبادل نظرات و پرسش و پاسخ‌هایی که با کارشناسان فنی داشتند، به این نتیجه رسیدیم که ایشان، شهردار بیرجند شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: به همراه آقای جاوید، 7 گزینه برای تصدی شهرداری بیرجند مطرح شده بودند که برنامه‌های معرفی‌شدگان مورد بررسی قرار گرفت و در مجموع با بررسی برنامه‌ها، سوابق و کفایت آقای جاوید، در جلسه شب گذشته، وی با اکثریت آرا به عنوان شهردار بیرجند انتخاب شد که یا این وضعیت، نوبت به رای‌گیری برای دیگران نرسید.

 

تقی‌زاده اظهار کرد: باتوجه به دسته‌بندی‌ها و گروه‌های مختلف که باید با یک نفر اعلام همبستگی می‌کردند، همبستگی بهتری را می‌توان با آقای جاوید باتوجه به تجربه‌ای که دارد، داشت.

 

وی گفت: تا زمان صدور حکم توسط وزیر کشور و سیر مراحل قانونی و معرفی به استانداری، شهرداری بیرجند به صورت سرپرستی اداره می‌شود که حدودا می‌توان گفت انتهای آبان‌ماه، زمان آغاز به کار شهردار جدید بیرجند خواهد بود که البته اگر حکم زودتر صادر شود، آغازبه کار زودتر خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256235
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی . دانایی گفت:

    ضمن تبریک به ایشان
    به شورای شهر بیرجند هم بابت انتخاب درستشان تبریک میگم

  2. حامد وارسته گفت:

    درود بر دکتر جاوید انشالا ک موفق باشی ……

  3. مسعود عزیزی گفت:

    درود بر آقای دکتر جاوید تبریک واقعا لیاقت جنابعالی بالاتر از این است

  4. صالحان گفت:

    با عرض تبریک به جناب آقای دکتر همانطور که در یاسوج خوش درخشیدی در بیرجند خوشتر خواهی درخشید.

  5. حقگو گفت:

    قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری

  6. گوهری جهان آبادی گفت:

    سلام
    1. ازسایت مردمی بویرنیوز تشکر می کنم
    2. ازشورای اسلامی شهر بیرجند هم تشکر و خدا قوتی به خاطر انتخاب اصلح
    3. خداوند به دکترجاوید نصرت بدهد مرد عمل بود تا حرف

  7. دانسته هاشم گفت:

    خدمت جناب آقای دکتر جاوید تبریک عرض میکنم وبه شورای محترم شهر بیرجند به خاطر این انتخاب شایسته خسته نباشید می گویم وبرای دکتر جاوید توفیقروز افزون از درگاه خداوندمتعال خواستاریم

دیدگاه شما