جمعه 28 مهر 1396 - 5:18

دختر خاص دیدار نخبگان با رهبری کیست؟ + عکس

در دیدار دیروز نخبگان با رهبر انقلاب دختری حضور داشت که پس از سال‌ها زندگی و تحصیل در خارج از کشور، خاک وطن را برای خدمت انتخاب کرد.

به گزارش بویرنیوز، چندی پیش فیلمی از یک دختر ایرانی که بزرگ شده کشور هلند است در شبکه های اجتماعی منتشر شد. سخنان این دختر هنگام ورود به ایران نیز در شیکه‌های اجتماعی بازتاب تقریبا گسترده‌ای داشت.دکتر طناز بحری می‌گوید هلند برای پزشک شدنش یک میلیون یورو خرج کرده است اما این خواسته قلبی خود او بود که تمام امکانات رفاهی در هلند را رها کند و به ایران بازگردد.او در صحبت‌هایش تعابیر جالبی از ایران به کار می‌برد. این دخترِ جوان، وضعیت حال حاضر ایران را به کشتی نوح توصیف می‌کند و می‌گوید که هر فردی سوار این کشتی شود برده است و اگر از آن دوری کند فرصت را از دست داده است.حالا با گذشت یک سال از این حرف‌ها، این جوان خوش آتیه روز گذشته در دیدار نخبگان با رهبر انقلاب حضور داشت. انتشار عکسی از وی در دیدار روز گذشته موجب شد تا عکس و فیلم ورود وی به ایران و صحبت هایش در خصوص ایران بازنشر شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256225
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مجتبی امیرنژاد گفت:

    این ها حقیقت غرب رو بهتر میبینند چرا که در غرب زیسته اند و غرب را درنوردیده اند.

  2. چنگیز گفت:

    ایشون اگه پزشک باشن بخوبی دریافتن که حقوق پزشک,توایران بیشترازسایرجاهاست,اومده نونشوبزنه به روغن

  3. به تو چه. گفت:

    امثال اينها به دنبال قدرت و مقام هستند. چند سال ديگه همين خانم ميشه وزير بهداشت

  4. a.sh گفت:

    بزودي متوجه خواهد شد چه اشتباه بزرگي مرتكب شده..

  5. عبدلله گفت:

    بله حقوق دکترها داخل ایران افغانستان سنگال مالدیو به طور کلی کشورهای جهان سوم وفقیر از کلیه کشورهای اروپایی بیشتره اامریکا در ذتبه. 169قرار داره معلومه که چرا ایران انتخاب میکنند

دیدگاه شما