پنجشنبه 27 مهر 1396 - 23:57

واکنش عدل هاشمی به انتقاد بویرنیوز

گروه سیاسی –  روابط عمومی شهرستان های کهگیلویه،  چرا، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی به خبر بویرنیوز واکنش نشان داد.

به گزارش بویرنیوز،  پس از درج خبری با عنوان ”اقدام عجیب عدل هاشمی در حضور استاندار، این مدیر را بردار و از شهرستان من بگذار!!“، روابط عمومی عدل هاشمی پور به این خبر واکنش نشان داد که بدون کم و کاست در ادامه آمده است.

“به نام خدا

مدیر محترم پایگاه اطلاع رسانی بویر نیوز

سلام علیکم

در پی درج مطلبی با نام “اقدام عجیب عدل هاشمی پور در حضور استاندار” و تحلیل بی ربط موضوع در آن سایت لذا در جهت تبیین و تنویر افکار عمومی جوابیه ای ارسال میگردد، ‌شایسته است نسبت به درج و انتشار آن همکاری لازم را بعمل آورید .
قبلا از همکاری سایت سپاسگزاریم.
متأسفانه تحلیل ارائه شده با ذهنیت خاص بوده و هیچگونه ارتباطی با سخنان مهندس عدل هاشمی پور ندارد. از طرفی بکار بردن عناوینی نظیر «تخریب٬ تحقیر و باج خواهی » بدون توجه به معنا و در نظر گرفتن بار سنگین مفهومی کلمات دور از رسالت خبر و اطلاع رسانی است.
آقای هاشمی پور هیچ اسمی از رئیس برنامه و بودجه استان نبرد بلکه از نحوه تخصیص اعتبارات استانی انتقاد کرد و خواهان نظارت استاندار در این موضوع شد. صد البته که این انتقاد، فرسنگ ها با مفهوم واژه های « تخریب٬ تحقیر و باج خواهی » ذکر شده در تحلیل ارائه شده فاصله دارد.
خوشبختانه طرح چنین مسائلی کوچکترین تأثیری در بیان مطالبات مردم از سوی نماینده نداشته بلکه او را در بیان و تحقق وظایف نمایندگی و استیلای حقوق موکلین خود مصمم تر می نماید.

از آنجاییکه سایت ها خبری عمومی بوده و علی القاعده در اختیار هیچ گروه و قشر خاصی نیستند انتطار میرود بدون وابستگی سیاسی٬ جناحی و قومی به نشر مطالب بپردازند.
توفیق همه دلسوزان و زحمت کشان عرصه خبر و اطلاع رسانی را از خدای سبحان مسئلت داریم.

روابط عمومی و رسانه مهندس عدل هاشمی پور”

بویرنیوز ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری های و حساسیت همه نمایندگان استان برای توسعه و ارتقاء شهرستان ها و استان لازم میداند در خصوص این خبر توضیحاتی ارائه کند:

ابتدا متن خبرهای چند رسانه در ادامه بدون کم و کاست می آید:

*انتقاد نماینده کهگیلویه بزرگ از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان / لزوم انتصاب یک نفر از کهگیلویه در برنامه و بودجه

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس از عملکرد سازمان برنامه و بودجه این استان بشدت انتقاد و تاکید کرد تا مادامی که یک نیروی انسانی با مسئولیت بالا در این سازمان گماشته نشود بدون شک حق مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در تقسیم اعتبارات پرداخت نمی شود و این حوزه همچنان محروم خواهد ماند.*…
******★*****★*******★********★******★******

انتقاد نماینده کهگیلویه بزرگ از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایلنا از دهدشت، ” سردار عدل هاشمی” در شورای اداری کهگیلویه که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه ما در سازمان برنامه‌وبودجه استان نیروی انسانی با مسئولیت بالا نداشته و به همین خاطر اعتباراتی را که توسط این سازمان توزیع می شود سودی برای چهار شهرستان محروم کهگیلویه بزرگ ندارد.

وی‌گفت: ما به عنوان مسئولان استانی و شهرستانی به‌همراه مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از عملکرد سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تخصیص اعتبارات ناراضی هستیم و البته فرصت‌های فراوانی به این سازمان دادیم تا اصلاح بشود اما انگار چون نیروی انسانی با مسئولیت در این سازمان نداریم همچنان باید نارضایتی ها ادامه یابد…

*******★********★*******★*******★******

اصولا نقد بدون حضور فرد مورد نقد نه منطقی و نه اخلاقی است و گویی تخریب است و نه نقد! چرا که اگر فضا نقد منصفانه و در راستای توسعه باشد باید در فضای مناسب  با حضور منتقد و نقد شونده باشد.

تاکید بر انتصاب فردی از یک شهرستان برای رفع مشکل آن حوزه انتخابیه فارغ از اینکه قوم گرایی را می رساند نشان از ضعف نماینده ها و مسئولان شهرستانی می دهد که قادر به چانه زنی و سهم خواهی اثرگذار و منطقی برای شهرستان خود نیستند.

البته نمیتوان منکر ایرادات در توزیع بودجه ها شد و ضروری است که سهم شهرستان ها بر اساس فرمول های منطقی، شفاف و به دور از تبعیض ارائه شود و چه خوب میشود این اقدام با روشنگری در رسانه ها اطلاع رسانی شود تا جای هیچ شبهه و شاعبه ای نماند.

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256215
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما