پنجشنبه 27 مهر 1396 - 16:15

انتقاد چندباره مردم و نمایندگان از مخابرات کهگیلویه و بویراحمد/رفع مشکل آب یک روستا پس از چند سال

گروه اجتماعی-  پروژه آبرسانی روستای راهمالی در حالی افتتاح شد که مهم ترین دغدغه مردم و گلایه مندی شان از وضع مخابرات و آنتن دهی بود.

به گزارش بویرنیوز، آبرسانی به روستای راهمالی پس از چند سال با حضور نماینده بویراحمد و دنا، فرماندار بویراحمد، مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

فیض اله پاسره در این آئین اظهار داشت: آب روستای راهمالی در گذشته از روستای نزدیکی تهیه میشد که در سالهای اخیر و با بروز خشکسالی و افت سطح آبها، وضعیت روستا را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده بود.

مدیرعامل آبفای روستایی استان گفت: با همراهی نماینده بویراحمد و تامین اعتبار 8 میلیاردی از محل های صندوق توسعه و استانی، با احداث یک حلقه چاه عمیق، مخزن 200 متر مکعبی، 7.5 کیلومتر شبکه توزیع و خط لوله سرانجام حدود 70 روستای این منطقه با جمعیت قریب به 250 نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی گفت: آب دهی چاه 30 لیتر در ثانیه است در حالیکه نیاز روستا کمتر از این رقم است اما از روستائیان عزیز انتظار می رود با صرفه جویی و استفاده به جا از منابع آب اندک در اختیار، در حراست از این ماده کمیاب جدیت بیش از پیش داشته باشند.

پاسره گفت: امروز آب بیشتر از آنکه کالای اقتصادی باشد به عنوان یک کالای سیاسی به شمار می رود و شاید همین حساسیت دلیلی بر عدم معرفی وزیر نیرو تاکنون باشد که امیدواریم با معرفی فردی شایسته شاهد رخدادهای مثبت در کشور باشیم.

در ادامه اهالی روستا، جاده، آنتن دهی و اینترنت و عدم تکمیل مسجد روستا را بخش هایی از دغدغه های خود مطرح کردند و البته نکته جالب مشکل عمده مردم این روستا بود که نه در خصوص آب و راه بود و نه گاز و برق، بلکه یکی از دغدغه ها و مشکلات جدی این روستا وضع آنت دهی خطوط تلفن و همچنین اینترنت بود.

نماینده بویراحمد و دنا با قدردانی از خدمات آبفای روستایی در برطرف شدن مشکل چند ساله تامین آب روستای راهمالی، اظهار داشت: آب همواره یکی از دغدغه های این مردم بود، خوشبختانه منابعی از محل های مختلف تامین کردیم و امروز شاهد آبرسانی با کیفیت و بافشار به روستا هستیم.

غلام محمد زارعی ضمن بیان اینکه امروز مثل گذشته نیست که دولت نداند با نفت 140 دلار چه کند!، گفت: با وجود همه مشکلات در دولت تدبیر و امید، روند کاهشی قیمت نفت، شاهد اقدامات خوبی در کشور هستیم.

نماینده بویراحمد و دنا با اظهار گلایه مندی چند باره از مخابرات و وضعیت آنتن دهی در روستاهای استان گفت: امروز خوشبختانه سطح خدمات به نسبت گذشته به گونه ای ارتقاء یافته که دسترسی به آنتن دهی مناسب، اینترنت پر سرعت به عنوان دغدغه های جدی مردم مطرح می شود.

فرماندار بویراحمد نیز ضمن قدردانی از آب و فاضلاب روستایی، تصریح کرد: خوشبختانه در روستاهای شهرستان بویراحمد با اقدامات و پروژه های آب و فاضلاب مشکلات کمی را در زمینه آبرسانی داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256206
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما