چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:36

سامانه الکترونیکی ثبت تخلفات شهری در مرکز کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

گروه اجتماعی- سامانه الکترونیکی ثبت ترافیک و تخلفات شهری در شهر یاسوج راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری یاسوج، صبح امروز در نشست شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت فرهنگ سازی ترافیکی در کنار نصب سیستم های الکترونیکی ثبت تخلفات شهری تاکید شد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن قدردانی از خدمات شهردار پیشین یاسوج، و تعامل و ارتباط خوب شهردار جدید، تصریح کرد: برای رفع موانع ترافیکی و سامان بخشیدن به مسائل ترفیک شهری نیازمند تعامل بیش از پیش شهرداری و شورای شهر هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: ایجاد واحد مجهز و کامل ترافیک در شهرداری یکی از ضرریاتی است که باید مد نظر باشد.

وی بیان کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا با نصب سامانه کنترل  مانیتورینگ ثبت ترافیک و تخلفات شهر، دیگر نیازی به حضور 24 ساعته پلیس در برخی معابر نباشیم و از سویی هشداری باشد برای رانندگان تا خدای ناکرده برای خود و دیگران حادثه آفرینی نکنند.

در ادامه شهردار یاسوج اظهار داشت: ترافیک سطح شهر متاثر از عواملی است که زیرساخت های شهری، شلوغی و شرایط حاشیه ها و عوامل انسانی برخی از مهم ترین عوامل آن به شمار می روند.

نستهن مقدم تصریح کرد: برای برون رفت از معضللات ترافیکی مرکز استان باید ضمن فرهنگ سازی رانندگی صحیح و اصولی، تجهیز زیر ساخت ها، تکمیل و راه اندازی پل های سوم و چهارم بشار و کمربندی های حاشیه شهر را با قید فوریت در دستور کار قرار داد.

وی افزود: با پیگیری ها و جلسه خوبی که با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشتیم قرار شد سامانه های الکترونیکی پایش ترافیک در سطح شهر یاسوج نصب و راه اندازی شود.

شهردار یاسوج بیان داشت: بدون شک در کنار ابزار بازدارنده نیاز به فرهنگ سازی و همراهی خود مردم بیش از هر چیزی احساس می شود و امیدواریم شهروندان عزیز برای حفظ سلامت خود و سایر همنوعان، رعایت قوانین و مقررات رانندگی را برای خود امری واجب و ضروری قلمداد کنند.

رئیس شورای شهر یاسوج نیز در این دیدار خاطر نشان کرد: رفع مشکلات ترافیکی در وهله اول کمک و همراهی مردم و در ادامه تلاش و جدیت همه دستگاه ها برای ارتقاء زیرساخت ها و توسعه و تجهیز پل ها، خیابان ها و معابر را می طلبد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=256050
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما