چهارشنبه 26 مهر 1396 - 10:42

رابطه بازی و قوم گرایی صدای استاندار کهگیلویه و بویراحمد را درآورد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد چوب ارتباطات قومی و سیاسی‌کاری‌ها را خوردند با شایسته‌سالاری به فکر پیشرفت فرزندان خود باشیم.

به گزارش بویرنیوز، علی‌محمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به فشارها  و تحریم‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیاری از مشکلات موجود در سطح کشور ناشی از فشارهای دشمنان به دولتمردان بوده است.

وی افزود: دولت با عقلانیت و سعه صدر توانسته ثبات لازم را به جامعه و بازار عرضه دارد، به گونه‌ای که بسیاری از پروژه‌های عمرانی و صنعتی و … به آرامی در حال تکمیل شدن هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما از تمام سلایق و گروه‌های سیاسی و رویکردها و جریان‌های موجود استقبال می‌کنیم و دست کسانی که دل در گرو نظام دارند را به گرمی می‌فشاریم.

احمدی یادآور شد: تنها راه‌حل مشکلات موجود نگاه کارشناسی و اعتدال و عقلانیت بوده که با مدیریت صحیح می‌توان به آن دست یافت.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در 4 دهه گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: خدمات قابل توجه بسیاری به این استان ارائه شده ولی وضعیت توپوگرافی، فاصله‌ها و شرایط خاص استان باعث شده محرومیت‌ها و فقر از این استان ریشه‌کن نشود.

این مقام ارشد سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با حفظ وضع موجود، کنترل تورم و جلوگیری از رشد نقدینگی و توجه به اشتغال و فرهنگ می‌توانیم بسیاری از مشکلات استان را مرتفع سازیم.

احمدی گفت: درست است که فرهنگ زیربنای توسعه بوده ولی اگر بخواهیم تحولی در سطح استان به وجود آوریم باید معیشت مردم را حل کنیم چراکه این دو لازم و ملزوم هم هستند.

وی افزود: برخی بر این باورند که دولت نگاه یک‌جانبه به مسائل دارد، در صورتی که نگاه ما به استان یک نگاه سیستمی بوده و اگر چنین نگاهی وجود نداشت امروز شاهد ضریب امنیت بالا در این استان و شهرستان نبودیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود بیش از 400 پروژه نیمه‌تمام در این استان اظهار داشت: برای حل مشکلات باید طرح آمایش سرزمینی را به درستی انجام دهیم و با توجه به اینکه در آغاز راه دولت دوازدهم هستیم می‌توانیم با استفاده از تجربه و کار کارشناسی تحولات خوبی در این استان رقم زنیم.

احمدی افزود: همه این موارد مستلزم بازآرایی تفکر در خودمان و استفاده از متدها و روش‌های علمی همراه با تعهد و انضباط کاری و مسؤولیت‌پذیری می‌باشد.

وی ادامه داد: محدودیت منابع و مالی را همه خبر دارند، اما به نظر من پول کف کار بوده و تدبیر کارشناسی و همت و پشتکار نیاز است تا این استان را در ریل توسعه قرار دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: اولویت اصلی ما در این استان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده و اگر در حوزه‌ای پروژه‌ای تعریف می‌شود باید پروژه‌های قبل از آن تکمیل شده باشند.

وی به بیمارستان 32 تختخوابی لنده اشاره و گفت: برای تکمیل یک بیمارستان اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و فاز اول آن با کمتر از 10 میلیارد تومان قابلیت اجرایی نخواهد داشت.

احمدی در ادامه به حوزه کشاورزی و دامپروری لنده اشاره و افزود: در حوزه جاده بین مزارع، روش‌های پرورش دام و ارائه خدمات کشاورزی با توجه به پتانسیل موجود در این شهرستان باید توجه بیشتری به روستائیان و کشاورزان صورت پذیرد.

وی طرح پایلوت اقتصادی را فرصت خوبی برای شکوفایی نگین زیبای استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: با تلاش و همدلی باید مهد تمدن و فرهنگ این استان با اولویت‌های اسلامی و انقلابی متحول شود تا رشد و شکوفایی آن به سایر شهرستان‌های استان سرایت کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استفاده نادرست از ارتباطات قومی و قبیله‌ای در استان اشاره و گفت: با حذف رابطه‌ها باید شایسته‌سالاری را در این استان ترویج کنیم تا فرزندانمان جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=255951
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما