چهارشنبه 26 مهر 1396 - 10:00

کنگره ملی بزرگداشت آیت الله ملک حسینی (ره) 4 آبان در یاسوج برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره ملی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی(ره) در چهارم آبانماه با حضور شخصیت های برجسته ملی خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد رضا دهبانی پور در نشست خبری کنگره ملی آیت الله ملک حسینی(ره) گفت: این مراسم با حضور  تعدادی از فقها وشخصیت های برجسته حوزوی، علمی و دانشگاهی و با حضور برخی از وزاری دولت برگزار می شود .

وی با بیان اهمیت پرداختن رسانه های استان به این رویداد مهم فرهنگی افزود: مرحوم آیت الله ملک حسینی(ره) یک شخصیت برجسته علمی، فقهی، سیاسی، فرهنگی و مبارزاتی بود که نزد علما و انقلابیون شناخته شده و همواره رافع مشکلات مردم بود .

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کنگره نه تنها تجلیل از شخصیت حضرت آیت الله ملک حسینی(ره) است، بلکه می تواند یک ظرفیت بزرگ را برای استان ایجاد کند .

دهبانی پور اضافه کرد: کمیته های چند گانه این کنگره ملی در حال انجام فعالیتهای حوزه کاری خود می باشند تا این رویداد بزرگ فرهنگی به نحو شایسته ای برگزار شود.

به گزارش ایسنا، کنگره ملی حضرت آیت الله ملک حسینی(ره) نماینده فقید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارم آبان ماه با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و دانشگاهی از سراسر کشور در تالار دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار می شود .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=255946
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما