شنبه 22 مهر 1396 - 23:08

تاسیس چهار شهرستان جدید در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیویه و بویراحمد از انتظار استانداری این استان برای تاسیس چهار شهرستان جدید خبرداد و اظهارداشت: ما منتظر اعلام نظر وزارت کشور در ارتباط با تاسیس چهار شهرستان جدید در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

به گزارش بویرنیوز “فتاح محمدی” به ایلنا گفت: پرونده شهرستان‌شدن چهار بخش مارگون و لوداب در حوزه بویراحمد و ” دیشموک ” و ” چاروسا ” در حوزه کهگیلویه بزرگ در وزارت کشور تکمیل است.

وی با تشریح فرآیندهای صورت گرفته برای شهرستان شدن بخش‌های عنوان شده، خاطرنشان کرد: طرح جامع شهرستان‌شدن بخش‌های”مارگون، لوداب،دیشموک و چاروسا” به وزارت کشور ارسال‌ و اقداماتی که می‌بایست در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شد، اکنون شکل گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیویه و بویراحمد افزود: وزارت کشور هنوز نظری در زمینه شهرستان شدن بخش‌های ذکرشده به استانداری این استان ارائه نداده و ما نیز مانند مردم این بخش‌ها منتظر نظر نهایی وزرات کشور هستیم.

به گزارش ایلنا، بحث شهرستان‌شدن بخش‌های “مارگون، لوداب، دیشموک و چاروسا ” در استان کهگیلویه و بویراحمد سال هاست در این استان مطرح شده است.

تبدیل این بخش‌ها به شهرستان از مهمترین مباحث و شعارهای انتخاباتی برخی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=255482
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما