جمعه 21 مهر 1396 - 19:50

لکه گیری بی کیفیت کنده کاری خیابان ها در کهگیلویه و بویراحمد/لکه گیری یا ماست مالی؟!

گروه اجتماعی- ترمیم لکه گیری ها در کهگیلویه و بویراحمد آنچنان بی کیفیت هستند که خیلی از مردم آرزوی خاکی بودن خیابان ها را دارند.

به گزارش بویرنیوز، با گشتی در شهر و رانندگی در سطح خیابان های کهگیلویه و بویراحمد شاهد لکه گیری های بسیار بی کیفیت و غیراصولی هستیم.

مرمت و لکه گیری هایی که یا برآمده هستند یا فرو رفته و تازه بعد از مدتی اینقدر فرو رفتگی ها زیاد می شود که در برخی نقاط لکه گیری و آسفالت مجدد تنها راه چاره می شود.

به گزارش بویرنیوز، در سطح استان عمده روند اصلاح و مرمت کنده کارهای به سازمان ها و شرکت های خدماتی سپرده شده که برای اقدامات عمرانی خود دست به کنده کاری در خیابان ها می زنند.

از تاخیر طولانی در روند اصلاح و انجام خدمات عمرانی و خرابی چندین و چند روزه خیابان ها برای اقدامات عمرانی که بگذریم، از روند مرمت این کنده کاری ها به صورت کاملا بی کیفیت و غیر استاندار نمی توان گذشت.

همان وقت و هزینه و مواد برای مرمت کنده کاری خیابان ها انجام می شود اما چرا به صورت غیر استاندارد؟ چرا باید پول مردم و بیت المال با این بی تدبیری ها و عدم نظارت بر استاندار لکه گیری و آسفالت خیابان ها هدر رود؟

به گزارش بویرنیوز، در برخی از خیابان ها آنچنان بی کیفیت لکه گیری ها انجام می شود که خیلی از مردم همان جاده خاکی و همان وضعیت قبل از آسفالت و لکه گیری را مناسب تر و بهتر می دانند.

جا دارد مسئولان با نظارت بهتر و مستمر تر از هدر روی بیت المال و اجرای چند باره پروژه هایی از این دست جلوگیری کنند، چرا که مردم معتقدند حالا که هزینه و وقت و مصالح گذاشته می شود با نظارت درست، اصولی و مستمر مسئولان قطعاً اجرای با کیفیت تر و در نهایت کم هزینه تر این دست پروژه ها و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد آورد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=255162
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    یکی از خیابان های شهر که این مشکلات بعد از لکه گیری را دارد، شهدا سه می باشد بیش از بیست فرورفتگی درست شده ؟ جاده خاکی را خیلی بهتر از شهدا سه هست

  2. کسری گفت:

    متآسفانه تمام خیابان های شهر یاسوج همین مشکل را دارند متشکر از بویر نیوز
    به امید پیگیری و رفع این مشکل

  3. ناشناس گفت:

    به طور کلی حال و روز یک شهر را میتوان در آسفالت خیابان هایش دید
    واقعا خیابان ها در بدترین شکل ممکن به سر میبرند
    آسفالت شخم زده+ماشین بی کیفیت=………؟؟؟

  4. امین گفت:

    رسانه یعنی بیان مشکلات ومعضلات مردم وفریاد زدن تا رفع مشکل . رسالت اصلی شماها مطالبه گری جدی است که این نقش در استان به خوبی ایفا نمی شود. از بابت خبر تشکر ولی پیگیری جدی

  5. فرجی گفت:

    فلکه آریوبرزن ابتدای خیابان امام حسن بیش از 4ماه است کنده شده و تا امروز پر نشده است.

  6. ناشناس گفت:

    خیابانارو کنده کاری میکنن مثلا برا فاضلاب ،بعدش تایک ماه اصلا براشون تابلو خطری یا نوار خطر نمیزارن که ممکنه ماشین دروقت شب سقوط کنه تو چاله ها ،ازطرف دیگر دوباره خدا میدونه کی بیان آسفالت بریزن لکه گیری کنن .خیابانهای اول شهرک امام حسین مجتمع زیتون واقعا خرابه .که جلوبندی تمام ماشینا خراب شد

  7. ناشناس گفت:

    ورودی خیابان امام حسن (فلکه آریوبرزن)-خیابان غزالی 3 و خیابان میر عماد بیش از چند سال هست که کنده کاری شده و پر نشده ….یاسوج به یک روستای بزرگ بیشتر شبیه می مونه تا شهر

  8. حقگو گفت:

    لاین کنار بلوار کشاورز از جاده های کوهستانی هم خراب تر و خطر ناک تره مسئولی هم پیدا نمیشه برای رضای خدا کاری کنه

  9. ناشناس گفت:

    آسفال شهادتها وتوحیدها که منطقه یک شهر حساب میشوند تاسف بار است

  10. ناشناس گفت:

    اگه فرصت کردین ی سری به خیابان پشت شرکت نفت به سمت آزمایشگاه مکانیک خاک بزنید
    واقعأ خنده داره

  11. ک.الف گفت:

    شاهکار آسفالت خیابان های مهریان طی چندماه اخیر را نبایدفراموش کرد!

دیدگاه شما