جمعه 21 مهر 1396 - 19:22

واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خبر بویرنیوز/مشکلات زن معلول یاسوجی رفع شد(+تصاویر)

گروه اجتماعی- در پی مراجعه زن معلولی از شهر مارگون به استانداری و اظهار مشکلاتی از جمله نبود پل عبور و مرور جلوی خانه وی، استاندار استان دستور رسیدگی به مشکلات وی را صادر کرد.

پس از درج خبری با عنوان “راه رفتن روی دو دست/ تنها خواسته‌های زن معلول بویراحمدی از استاندار + عکس“، و بیان مشکلات عدیده بانوی معلول یاسوجی از نبود پل عبور و مرور در جاوی منزل تا وضعیت نامناسب حمام و خرابی تنها ویلچر این بانو، استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور ویژه ای برای رفع مشکلات این بانوی مارگونی داد.

به گزارش بویرنیوز استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان دستور ویژه دکتر احمدی برای رفع مشکلات این بانو، قول پیگیری و رفع مشکلات این بانو از طریق نهادهای مرتبط را عملیاتی کند.

کانال تلگرامی استانداری استان در واکنش به این خبر آورده است:

?در پی مراجعه زن معلولی از شهر مارگون به استانداری و اظهار مشکلاتی از جمله نبود پل عبور و مرور جلوی خانه وی، استاندار استان دستور رسیدگی به مشکلات وی را صادر کرد.

? علی محمد احمدی با فرستادن نماینده ای به این شهر دستور بررسی مشکلات این معلول را صادر و از شهرداری آن شهر خواست در اسرع وقت با نصب پلی جلوی خانه این پیرزن 50 ساله مشکل وی را برطرف کند.

?پس از دستور استاندار شهرداری مارگون با نصب یک دهنه پل جلوی خانه وی، زمینه عبور و مرور آسان این پیرزن را فراهم کرد.

? نماینده استانداری از بررسی دیگر مشکلات این خانواده از سوی نهادهای حمایتی خبر داد و گفت: سعی می شود با پیگیری مشکلات این معلول از طریق نهادهای متولی زمینه رفاه آنان را فراهم نمود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=255156
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    با بزرگي يا كوچكي موضوع كاري ندارم
    اما اقدام استاندار را مي ستايم
    نشان مي دهد كه دغدغه دارد و كوچكترين مسائل استان را در نظر

  2. رضا گفت:

    احمدی خود زجر کشیده است و از خانواده مرفهی نیست کسی که خود مزه فقر و نبود امکانات رو چشیده درد مردم رو به خوبی میشناسد درود بر امیر کبیر زاگرس دکتر احمدی

  3. نامدار گفت:

    اخ سی مردم مارگون
    که یه کار به این سادگی به خاطر خدا انجام نمیدهن
    جه پروزه عجیبی.که عکس گرفتن ودر شبکه مجازی پخش ایکنن وبا ابروی این معلول بازی ایکنن
    چقدر مسئولان مارگون بی احساس ومسئولیت ناپذیرن که کار به این کوجکی بالاتراین مقام این استان میرسد

  4. حسین گفت:

    این کار کوچیک وظیفه استاندار نبوده، باید مسئولین شهرستان برطرف میکردند این مشکلو، ولی وقتی از روی ناچاری به استاندار پناه اورده، استاندار وظیفه انسانیش بوده که به این شخص کمک کنه!

  5. همشهری گفت:

    سلام
    رسالت اطلاع رسانی خبرگزاری ها قابل ستایش است.لطفا ازاین دست خبرها که شامل مشکلات استان می باشد را بدون قصد مچ گیری مسؤولان و صرفا با هدف رفع آنها بیشتر انجام دهیدوپیگیرمرتفع شدن مشکل باشید.
    اما در مورد این خبر و واکنش مسئولان محترم به آن چند نکته قابل ذکر است:
    1-اطلاع رسانی درست و به موقع که انجام شد.
    2-دستور درست و به موقع جهت پیگیری که به موقع صادرشد.
    3-اجرای به موقع دستور ولی کاملا به صورت غلط.
    در تصاویر دقت کنید در کمتر یک هفته آینده بتن روی پل ترک برداشته و پل آزاد می شود که شاید خطر بیشتری نسبت به قبل از احداث این مثلا پل برای این خانم محترم وجوددارد.
    مجریان محترم استان دقت بفرمایند حال که زحمت می کشید و هزینه میکنید لااقل درست وبا مطالعه باشد.احداث پل روی جوب کارخیلی سختی نیست …

  6. بیطرف گفت:

    درود بر استاندار ولی ایا در ان دیار مسئولی نبود

  7. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر احمدی ما غریب پرست هم می باشیم احسن بر این دلسوزی واقعا دستت درد نکنه

  8. صفری گفت:

    سلام.آقای استاندار،واقعا برا ساخت یک پل 50000تومنی برای یک معلول جسمی باید دستور شما باشه ؟خواهشا وقت استاندارعزیز را نگیرید،خودتان کارهای خییییلی سطحی را انجام دهید.

دیدگاه شما